Soms is een knuffel...

Hier ben ik nog eens na zowat een week in bed gelogeerd te hebben wegens een fikse griep!  Ik had me het weekendje Nederland wat anders voorgesteld... Zaterdagavond was ik al wat koortsig, zondag helemaal mottig, dus maar fiks gerust, maandag van de dokter rust voorgeschreven wegens een virale infectie, woensdag bleek dan dus dat het echt wel dé griep was...  Lang geleden dat ik zoveel dagen aaneen zoveel koorts gehad heb!   Gelukkig sinds gisteren echt beter, hoewel alles nog langzaam aan moet...  Maar dit kaartje kan ik dus op het nippertje nog posten...

Begin januari was ik al gestart met een kaartje op basis van de schets van Cheerful Sketches.  Ik had een verjaardagskaartje voor ogen, alles was al geplakt, maar ik moest nog een tekst stansen voor er op.  En toen belde mijn schoonzus;.  Een goeie vriendin had plots een heel zware diagnose ontvangen.  Hervallen van kanker, uitgezaaid, ...  Of ik geen kaartje had, maar niet met 'beterschap' op...
Ik fotografeerde de teksten van de Knjffelstempels van Anna Gretha Visser en vroeg of een hiervan goed was en zo werkte ik uiteindelijk het kaartje af.  De tekst was wat groot voor de ruimte die ik had, maar vond ik toch wel mooi gekozen.
Door de drukte van de Bugabooverjaardagkaartenweek raakte het kaartje nog niet eerder op mijn blog...


Gebruikte materialen:
Digi Flowerteapot: Bugaboo Stamps
ingekleurd met Twinmarkers
Tekststempel: Anna Greta Visser
DP: Studio Light Paperpads PPSL11
Ovaal: Marianne Design CR1333 
Ovaal met kruisjessteek: AliExpress
Parelvlinders: Marianne Design CA3116

Vannamiddag probeer ik mijn kerstkaartje van deze week af te maken.  Het 3D-plaatje was al 'gemonteerd', nu nog even proberen om er een mooi kaartje mee te maken...

Fijne zondag!  
Vanavond probeer ik ook weer eens wat blogs te bezoeken,
alles op het gemak, want ik voel wel dat ik toch nog rust nodig heb...


Welkom aan Marjan, nieuwe volgster van mijn blog!

Crealieve groetjes
Nancy
 

Challenges en zo:
Cheerful Sketches Challenges
AnMa Creatief: Stippen en Strepen





Reacties

Enny zei…
Oh Nancy, wat erg, dat je met de griep zat, hopelijk ben je rap weet beter ! Je kaart is prachtig en zo'n mooie tekst voor iemand met kanker.... dan mogen wij nog niet klagen hé !
PS : misschien volgende herfst een griepspuit gaan halen ?
Groetjes, Enny
Caroline zei…
Bah had jij het ook echt te pakken met de griep zeg! Gelukkig dat het nu iets beter gaat. Je kaartje is erg mooi met die tekst.
Groetjes Caroline
Nicolette zei…
Fijn dat je weer aan de beterende hand bent. Doe nog maar rustig aan.
Je kaart is erg mooi met deze leuke sketch.
Groetjes Nicolette
Marijke zei…
Heel vervelend als je de griep krijgt en je wilt allemaal leuke dingen doen!! Deze kaart is een schatje en de tekst is zeker mooi! Super gedaan en veel succes met de challenge! Groetjes Marijke.
karin zei…
Een mooi kaartje Nancy. Je hoort zoveel mensen die zware griep hebben waar ze weken ziek van zijn. Het is een hardnekkig virus wat overal rondwaart.
Van harte beterschap !
groetjes,
Karin.
Colien zei…
Goed om te lezen dat je weer wat beter bent, griep is zo naar! Je kaartje is mooi, daar knapt iemand vast van op. Rustig aan en beterschap verder!
grtz.Colien
Mariken zei…
He, wat naar, die griep. Dan ben je zo beroerd hè. Gelukkig ben je aan de beterende hand, ff rustig aan maar...Je kaarje is prachtig, dat zal goed doen! Fijne dag!
lenywim35 zei…
Ja dit is best een hevige griep. En je moet goed uitzieken, andersherhaalt hij zich erg gemakkelijk.
Spreek uit vervelende ervaring.
Dus echt proberen uit te zieken en je niet te vermoeien.
Je kaart is prachtig geworden en de tekst zal goed doen.
grts leny
Valerija zei…
This is stunning card, I love everything about it.
Valerija xx
De griep gaat behoorlijk rond nog maar rustig aan doen en weer op krachten komen! Beterschap! Je kaartje is leuk geworden!
groetjes ANita
Eri zei…
Eerst veel beterschap toegewenst! Je kaart is heel mooi geworden, en de tekst vind ik super mooi! Een om te onthouden!
Groetjes, Eri
Margreet zei…
Ik had je al gemist, Nancy! Doe rustig aan, dat heeft bij Joop uiteindelijk ook geholpen. Ik hoop het te houden bij een forse verkoudheid.
Je kaartje is heel mooi en die tekst is heel toepasselijk voor de nare gelegenheid.
Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches én AnMaCreatief.
Sterkte met opknappen.
xxx Margreet
Chantal zei…
Fijn dat je weer aan de beterende hand bent. Een erg leuk kaartje.
Groetjes, Chantal S
Ans Gilbert zei…
Dus ben je flink ziek van Nederland naar België vertrokken, niet leuk dus.
Mooie kaart heb je gemaakt, ik heb die knuffel stempels ook, ze zijn heel leuk,
Beterschap,
groetjes
Ans
hoi Nancy hopelijk is de griep gauw verleden tijd voor jou maar wat is griep als wie dan ook te horen krijgt dat je kanker hebt,dan stort je wereldje in,maar ondanks voor wat het kaartje bedoeld is de tekst voor het kaartje heel mooi.
Groetjes Marjan.
Hoi Nancy, jeetje dan heb je het inderdaad zwaar te pakken, goed uitzieken maar want ik hoor dat dat écht nodig is. Natuurlijk ben je bij het horen van zo'n bericht blij dat het "maar" de griep is maar dat wil niet zeggen dat je niet knap beroerd kunt zijn. Het is een heel lieve kaart volgens de sketch geworden. Die zachte tintjes doen het goed en de tekst is top.
Beterschap en pas goed op jezelf.
Lieve groetjes Miranda
Marleen zei…
Jammer dat je ziek bent geweest Nancy... het heerst ook vreslijk, hoor het hier aan alle kanten. Hopelijk knapje snel weer helemaal op.
We een hele leuke vrolijke kaart die je hieronder deelt!
Heerlijke kleuren en mooi gemaakt.
Lieve groetjes, Marleen
Ant zei…
Een hele mooie kaart laat je ons weer zien.
Beterschap Nancy.
Fijne avond.
doe lekker rustig aan want een echte griep gaat je niet in de koude kleren zitten, beterschap! leuk zoals jij altijd weet te toveren met die Bugaboo stempels! grt, Petra
GerJanne zei…
En wij maar denken dat je een tof weekend in Nederland had! Sjonge, zolang koorts! Dat vermoeit!
Je kaartje is erg mooi geworden. Zo naar die diagnoses die zo rauw op het dak komen en weinig positief vooruitzicht bieden....De stempels zijn mooi, he? Ik heb ze ook, binnenkort maar eens gebruiken....
Groetjes,
GerJanne
Crealientje zei…
Wat akelig de griep. Bij mij duurde die 3 weken en na 5 weken pas weer fit. Dus goed rusten en vitaminen innemen, kippensoepje enz.
Je hebt een mooie kaart gemaakt voor een droevige gebeurtenis.
Bugabootje is mooi ingekleurd.
Hoop dat je spoedig hersteld.
Lieve groetjes Crealientje.
Tjonge zeg, dan heb je het goed te pakken gehad Nancy. Hopelijk knap je weer snel op.
Je kaartje is heel leuk geworden, vrolijke kleurtjes!

Groetjes Janneke
Scraptastisch zei…
Dat was niet helemaal de bedoeling van je weekendje Nederland! Veel beterschap en hoop dat je weer goed opkrabbelt! En zo krijgt je kaart ineens een andere bestemming en dan kun je beter de diagnose griep krijgen dan het loodzware bericht van de vriendin van je schoonzus! Mooie tekst heb je op het kaartje gezet Nancy!
Liefs Gerie
Gina zei…
Wat een mooie kaart in deze lentekleurtjes ! Hopelijk ben je snel weer beter ! groetjes, Gina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils