2018 - Choose to be Happy - reminder Creative Sketchy Girls

Vandaag verschijnt op het blog van Creative Sketchy Girls een reminder
voor challenge 19 die loopt van 20 december tot 15 januari. 
Opdracht: maak een kerst- of nieuwjaarskaart
Heb je bij het begin van het nieuwe jaar
nog snel een nieuwjaarskaartje nodig,
dan kan je hiermee dus ook nog meedoen met onze challenge!

Voor mijn kaartje mocht ik aan de slag met een digi van één van onze sponsors,
Nikki Burnette, een voor mij onbekend digimerk,
een heel ander genre dan waar ik gewoonlijk voor kies,
maar echt leuk om eensmet iets nieuws aan de slag te gaan!

Ik maakte er een nieuwjaarskaartje mee,
(mijn kerstkaartjes zie je de komende maanden telkens weer op donderdag 😉...)

Veel uitleg hoeft dit kaartje niet denk ik, ik gebruikte een schets van Club Cards and More, kleurde de digi met Twinmarkers en Spectrum Noirmarkers. 
Omdat ik geen mooi passend papier had om de cijfermalletjes uit te stansen heb ik een stukje wit papier ook gekleurd met mijn markers en dan de cijfertjes uitgestanst.  Ik blijf die cijfermalletjes zo leuk vinden, zijn al wat oudjes, maar heel leuk op dergelijke kaartjes!  Er zitten ook heel wat verschillende motieven in de verschillende cijfers.  Echt tof.
De randjes van de postzegelmal heb ik met de zilver-twinmarker gekleurd voor een beetje feestelijker effect...

Gebruikte materialen:
Digi Sadie: Nikki Burnette

DP Wonderful Christmas van  Craft Sensations
Vierkant met stipjes en postzegelmal: AliExpress
Strik: CreaLies
20/18: MemoryBox 98642
Houten hoekje : Rive Creatief
Brad: DécoTime
Rietjes: Action

Fijn dat je weer langskwam, dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!

Enne...Succes met de challenge!

Crealieve groetjes 
Nancy

Challenges en zo:
De Egel: # 48 - iets ouds en iets nieuws (oude cijfermallen, nieuwe digi & nieuw jaar)
The Merry Christmas Challenge : # 1 Optional New Year

Reacties

Enny zei…
Wauw, dat heb je prachtig gedaan Nancy, mooi ingekleurde digi, en prachtige versiering ! Groetjes, Enny
Je@net zei…
Wat een leuke nieuwjaarskaart heb je ervan gemaakt, Nancy!
Wat een leuk kaartje heb je gemaakt Nancy, wij staan vandaag gezellig onder jou op de blog van Creatieve sketchy girls!
Groetjes, Merit en Annemarie
Caroline zei…
Heel leuk!
Groetjes Caroline
Jantine zei…
Heel mooi, Nancy! En door het papier te kleuren heeft het ook exact dezelfde kleur, mooi!
Groetjes
Jantine
Sylvia zei…
Hele mooie kaart,Nancy.prachtige ingekleurde digi.Nog de allerbeste wensen voor 2018.

Groetjes,Sylvia.
Ans Gilbert zei…
Wat een leuke stempel Nancy,
Je maakte een prachtige Nieuwjaarskaart, ik vind de kleuren oom heel mooi,
groetjes
Ans
Margreet zei…
Wat een mooi nieuwsjaarskaartje, Nancy...prachtige kleuren.
xxx Margreet
Hetty zei…
Mooie kaart Nancy.
Echt weer eens iets heel anders ...
Groetjes Hetty
Mariken zei…
Wat een leuk nieuwjaarskaartje! Er is veel op te zien, gaaf!
Deze is ook weer een heel mooi leuk kaartje Nancy.
Heel mooi van kleuren .
Groetjes Doris
Het is een hele leuke kaart geworden met deze digi!
Groetjes Anita
Nicolette zei…
Heel mooi.
Groetjes Nicolette
Ant zei…
Een heel mooie kaart met prachtige kleuren.
Colien zei…
Leuke nieuwjaarskaart, net ff anders! Als je wilt kun je meedoen met onze 4 Season swap challenge...
grtz.Colien
Marfien zei…
knap uitgewerkt, een schets en een verplichte digi gebruiken maakt het tot een bijzonder nieuwjaarskaartje
Janis Lewis zei…
Cute card! Thanks for joining us at The Merry Christmas Challenge.
Janis, Owner and Design Team Member
Larelyn zei…
This is a wonderful image and a great card. Thanks for sharing at The Merry Christmas Challenge.
Nelly zei…
Superleuke kaart heb je gemaakt voor onze Challenge bij 4-Season Swap Challenge.

Bedankt voor je deelname.

Groetjes Nelly
Colien zei…
Yeah, hij staat erbij :)
Nelleke zei…
Mooi zeg, eens heel wat anders toch? Leuk dat je meedoet met de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke DT

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils