Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29

 De 29ste donderdag van 2023, wat vliegt de tijd toch snel!

Op het blog van 52 Weeks to Christmas
mogen Marijke en ik jullie deze week inspireren.

Ook deze week maakte ik een kaartje met mijn pakje papier van SU,
nu mocht de truck er ook bij, die kwam vorige week binnen.


Gebruikte materialen: (alles van SU)
DSP One Horse Open Sleigh
Stempels: Trucking along 
washitape (ret)
cirkelpons 2 3/8"
inkt: Misty Moonlight, Early Espresso, Mossy Meadow
Bakers Twine

Mijn verjaardag, maar ook werkdag...
Vanavond gaan we gezellig met ons drietjes eten,
en morgen hebben we dan een vrije dag, Nationale Feestdag,
leuk, een lekker lang weekend !
Er ligt hier al een heel stapeltje verjaardagspost,
zo leuk, maakt me zo blij!

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !

Challenges en zo:



Reacties

Diny zei…
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Nancy!
Leuk dat je al een stapel post hebt liggen....hopelijk ligt mijn kaart er ook tussen!
Je kerstkaartje is prachtig....wat mooi gedaan en het papier is ook zo mooi!
Groetjes en veel plezier vanavond.
Diny
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag een een fijne dag gewenst
wat een mooi kaartje met het winter tafereeltje leuk met de truck in het winterlandschap
groetjes ellen
Hetty P. zei…
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Ga het maar gezellig vieren met je naasten.
Leuke kaart heb je gemaakt, mooi papier !!
Fijne dag,
Hetty
Caroline zei…
Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik denk dat mijn kaartje nog onderweg is....je kerstkaartje is erg leuk!
Een hele gezellige dag!
Groetjes Caroline
Epie zei…
Happy Birthday Nancy , fijne dag
En wat n bizonder mooie kerstkaart!!
Groetjes Epie
Daphne zei…
Het viel mij meteen op dat je het dp had gesneden, vind ik een heel leuk effect geven.
Zie nu dat het bij de sketch hoort, echt leuk!
Het is een mooie kaart.
Gefeliciteerd en maak er een hele mooie dag, of beter, weekend van!!
Kaartenkraam zei…
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!
Veel plezier vanavond.

Je kaart is erg mooi, het dessinpapier leent zich erg goed voor deze lay out.

groetjes van Ank
Trudy zei…
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een gezellige dag!
Je kaartje is super leuk!
Groetjes Trudy
allereerst van harte gefeliciteerd..
hopelijk is de post optijd aangekomen, de kaart komt morgen op de blog..
wat is dit een gave kerstkaart zag dat papier al zo leuk!!!...wachtr nog even de SU kerst af dan bestel ik wat papier..
Liefs ANemarie en Merit
marian zei…
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en gezellig dat jullie met elkaar gaan eten.
Ook je kaartje van deze week is super mooi.
Groetjes van Marian.
Je@net zei…
Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag, Nancy. Als het goed ligt mijn kaart tussen het stapeltje verjaardagpost.
Je kaartje is erg leuk. Mooie papiertjes!
Trijntje zei…
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Nancy . Een gezellige etentje vanavond. Je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt.Groeten Trijntje
Nicolette zei…
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, een leuke avond met elkaar.
Je kaart is erg mooi met de leuke truck er op.
Groetjes Nicolette
Eri zei…
Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag Nancy! Geniet van jullie etentje vanavond!
Je kaart is prachtig met het winterse tafereel en de leuke truck.
Groetjes, Eri
Jantine zei…
Heel leuke kaart, gave truck! En werken op je verjaardag.... gelukkig volgt er een lekker lang weekend, geniet ervan, Nancy!
Groetjes
Jantine
carla zei…
Op je blog wil ik je ook nog een gelukkige verjaardag wensen.
Veel plezier met het openen van je verjaardagspost.
Een mooie kaart heb je voor vandaag geplaatst.
Een toffe stempel is die truck.
Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Carla
Margreet zei…
Van harte gefeliciteerd Nancy. Ik hoop dat je lekker uit eten geweest bent en post openmaken is ook altijd een leuke bezigheid.
Je kaart is prachtig. Zo leuk gedaan met de vrachtauto.
xxx Margreet
Marfien zei…
Een beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, kaart is onderweg
leuke kerstkaart heb je gemaakt
Bernadet zei…
Ook hier even proficiat komen wensen Nancy!
WAt leuk dat je al een stapel kaartjes hebt gekregen. Als 't goed is zit die van mij er ook tussen;)
Fijne avond nog!!
!neke zei…
Hallo Nancy,
Alsnog gefeliciteerd !!!
Mijn kaart was wel erg vroeg....maar ik zit nog steeds in USA....
Volgende week weer thuis.....
Mooie kaart !
groeten Ineke

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils