Samen knutselen...

 Toen ik begin september bij Caroline mijn Stampin' Up- bestelling ophaalde, 
had zij er knutselpakketjes bij gestopt voor Angélique en ik,
cardstock, dessinpapier, kaarten, envelopjes
en ook nog decoratiemateriaal.

We hebben er vorige week een voormiddagje mee gespeeld en maakten een paar leuke kaarten.
We vergaten vooraf het pakket te fotograferen,
maar hebben achteraf de rest samen met de kaartjes gefotografeerd.
Ik had vooral kerststempels bij me, maar wel wat algemene basisstansen,
vandaar dat het geen stempelkaartjes werden...

Dit zijn mijn kaartjes met de 'restjes' cardstock, dessinpapier, envelopjes,...


En hieronder zie je de kaarten van ons tweetjes samen :


Flink gewerkt hé,
leuk kaarten maken als alles zo mooi bij mekaar past
dankjewel Caroline!

Ondertussen ben ik weer thuis van een fantastische vakantieweek,
superleuk natuurlijk met het bezoek van Angélique,
zo gezellig om eens een paar dagen samen te zijn,
vrijdagavond kwamen Johan en mijn pa,
en zondag terug richting Brugge,
mijn metekindje vierde er zijn eerste communie.
Straks aan de was en de plas
en morgen weer aan het werk.

Dankjewel voor je blogbezoekje,
leuk als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier.

Crealieve groetjes
Nancy


Reacties

Freubelmina zei…
Prachtige kaartjes met heel mooi papier Nancy, fijn dat je zo genoten hebt xx
Caroline zei…
ze zijn hartstikke mooi geworden, jullie hebben goed je best gedaan
Liefs Caroline
Diny zei…
Het zijn hele mooie kaartjes Nancy....dat schiet lekker op!
Succes met de was en de plas!
Groetjes Diny
Irene zei…
Zéker hard gewerkt en een mooie verzameling Nancy, idd tof als alles zó mooi bij elkaar past! Mooier weer had je niét kunnen hebben dus "opgeladen" de herfst in!
XxIrene
Nicolette zei…
Wat gezellig om samen in je vakantie huisje te zijn geweest. Hele mooie kaarten.
Groetjes Nicolette
Je@net zei…
Hard gewerkt en wat een mooie kaarten!
Wat een heerlijke kleurtjes bij elkaar zo. Prachtige kaartjes heb je er mee gemaakt!
Marfien zei…
Mooie voorbeelden voor Caroline :-)
jullie hebben je dagen goed besteed, ze zijn allemaal tof!
Trudy zei…
Het zijn hele leuke kaartjes geworden!
Groetjes Trudy
Eri zei…
Wat zijn jullie productief geweest met dat leuke verwen pakket! Het zijn heel leuke kaarten geworden!
Groetjes, Eri
Trijntje zei…
Lekker vakantie en lekker knutselen. Mooie materialen zijn dit jullie hebben er mooie kaarten mee gemaakt. Groeten Trijntje
Angelique zei…
Ik had zelfs geen foto van mijn kaartjes alleen en er is al eentje weg. Maar het geheel bij elkaar is mooi om te zien. We zijn heerlijk bezig geweest met het mooie pakket. Ik heb echt genoten van de dagen bij jou.
lieve groetjes Angelique
Ans Gilbert zei…
Wat gezellig om met Angelique samen te knutselen en lekker uit eten zag ik.
Je hebt mooie kaarten gemaakt met het leuke pakketje,
Groetjes
Ansx
Wat een mooi pakket om mee te werken en wat een leuke kaarten heb je er mee gemaakt 🤩
Wies zei…
Wat een mooie serie kaarten heb je samen met Anqelique gemaakt. Gezellig om samen aan de knutsel geweest te zijn. En fijn dat je terug kan kijken op een mooie vakantieweek. Wij zijn ook net terug van vakantie. Wat hebben we geboft met het weer.
Groetjes, Wies
Gina zei…
Wat een superleuke kaarten heb je gemaakt ! Heel mooi zo alles in pastel en wat een leuke Hello-stans. Groetjes, Gina
das echt leuk, super toffe kaartjes
Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/
GerJanne zei…
Nou wat moet dat een gaaf pakketje geweest zijn! Je kaartjes zijn alvast heel leuk en er zullen nog wel wat meer volgen denk ik!
Lekker dat je zo'n week had. Dan kun je er weer even helemaal tegen!
Dora zei…
Prachtige kaarten.
Wat een mooi pakket was dat en wat een mooie kaarten hebben jullie gemaakt. Hele mooie kleurtjes. Wat gezellig zo samen aan de freubel, dat is vast een fijne week geweest Nancy.
Lieve groetjes Miranda
Sarah zei…
Wat een mooie collectie! Heel tof, maar vooral de herinnering die er aan vast hangt. Heel fijn dat jullie zo'n mooie creatieve vriendschap hebben.
Groetjes x

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils