Cheerful Sketches: reminder september

 Vandaag vind je bij Cheerful Sketches de 2de reminder van de lopende challenge.

Ik kreeg een digi van Fred She Said, vind je deze dansende pinguïn niet te gek?
Ik was eerst van plan om er een winters verjaardagkaartje mee te maken,
maar het werd toch maar een kerstkaartje. 


Gebruikte materialen:
Digi: Dancing Penguin: Fred She Said (ingekleurde versie)
DP Ink Drops - Earth: Craft Consortium
Muzieknotenpapier: New Awakenings - Studio Light JMA-NA-PP02
Cirkel : Crealies
Kerstwensen: Marianne Design CS1008
Lint: Marianne Design JU0867
Parelsneeuwvlokken: Ali


Hieronder vind je de schets,
deelnemen kan nog tot 28 september.
Veel plezier met de challenge.


Leuk dat je weer langskwam,
dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


Challenges en zo:
CHCC: # 559 - Use some patterned paper

Reacties

wat een vrolijkerd die pinguin, die heeft er zin in.
Leuke kerstkaart.
Liefs Annemarie en Merit
Freubelmina zei…
Geweldige leuke pinguïn op je mooie kaart Nancy, ik maakte met deze sketch nog een 2e kaart en probeer hem straks te plaatsen Xx
Irene zei…
Lachen...vrolijke kerstkaart Nancy!
XxIrene
Caroline zei…
Leuke vrolijke kaart Nancy!
Groetjes Caroline
Eri zei…
Leuke kaart met die vrolijke puinguïn!
Groetjes, Eri
Margreet zei…
Ik word helemaal vrolijk van jouw mooie kaartje met de dansende pinguin!
xxx Margreet
Hé das een leuke kaart
Oh, this is so cute
grtjs Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/
Gina zei…
Superleuke pinguïn en leuk gedaan met die kartelrandjes ! groetjes, Gina
Wat een leuke uitwerking van de digi, grappig die pinguïn, word ik blij van 🙂
Daphne zei…
Ik schrijf het overal, de sketch is héél erg leuk!
Hoe laat is zo lief, het pinguïntje is inderdaad heel schattig.
Nicolette zei…
Een heel leuk kaartje.
Groetjes Nicolette

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils