Elke donderdag een kerstkaartje... # 2021/38

 Het is weer donderdag, dus... kerstkaartjesdag.

Ik kocht op de beurs in Nijkerk wat leuke spulletjes van Gummiapan,
en daar wou ik toch snel mee aan de slag.
Het werd een eenvoudig kaartje,
maar eentje waar ik echt blij van werd...


Gebruikte materialen:
rendieren en postzegelstans: Gummiapan
Tekststempel: Stampin' Up

Deze week proberen Ingrid en Jantine ons te inspireren
om wekelijks of regelmatig kerstkaartjes te maken.
Maakte je ook een kerstkaart,
dan kan je die hier linken.

Ondertussen geniet ik nog van een weekje vakantie in Zuid-Holland,
manlief is  aan het werk,
ik heb een ontspannend knutselweekje,
en... dat is het leukst samen met een maatje,
dus Angélique houdt me een paar dagen gezelschap.
Heerlijk genieten zo!

Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


Challenges en zo
CHCC: # 560


Reacties

Prachtige kaart, snap dat je hier blij van word :). Nog een fijne week in Zuid-Holland
Nynke zei…
Ik snap goed dat je hier blij van wordt! Hij is erg goed geslaagd. En juist de eenvoud kan zo mooi zijn.
Groetnis Nynke
Freubelmina zei…
Wat een TE lief kaartje Nancy, geniet lekker van je weekje weg xx
wat een mooi kaartje wat een gave rendiertjes
groetjes ellen
Epie zei…
Wat een leukerd Nancy , mooi die rendiertjes
Fijne vakantie groetjes Epie DT52WTC....
Jantine zei…
Wat gezellig dat Angelique bij je is! Geniet er van met elkaar!
Je kaart is heel leuk, mooie stempels kocht je.
Groetjes
Jantine
Eri zei…
Tjonge, die rendieren stelen echt de show op jou kaart! Wat een leuk stel! Geniet van je knutselweekje en wat gezellig dat je een logé hebt! Veel plezier samen.
Groetjes, Eri
Nicolette zei…
De hertjes zijn een echte blikvanger, heel mooi.
E n wat gezellig zo samen een paar dagen zijn en leuk aan de knutsel.
Groetjes Nicolette
Kaartenkraam zei…
Wat een prachtige sierlijke kaart, heel erg mooi!
Veel plezier samen!

groetjes van Ank
!neke zei…
Super mooi !
Geniet nog van je vakantie !
Groeten Ineke
Trudy zei…
Mooie kaart en wat zijn die rendieren super leuk!
Geniet van je vakantie in Zuid-Holland!
Groetjes Trudy
Marijke zei…
Zeker een leuk kaartje en deze stansjes zijn ook grappig! Heerlijk een weekje nog genieten van de rust en het mooie weer! Maak er een leuke week van. Groetjes Marijke.
Marja zei…
Superleuke kaart maakte je met je nieuwe spulletjes!
Wat gezellig een knutselweekje en inderdaad nog gezelliger met een vriendin erbij...geniet ervan.
Groetjes Marja.
Diny zei…
Wow....wat een gave elegante kerstkaart Nancy.....prachtig!
Groetjes Diny
Wow Nancy, van deze kaart word ik ook heel blij!!!
Prachtig de kleuren en het dp en wat een mooie stansen zijn dit!!
Groetjes Antje
Een mooie kerstkaart Nancy, leuke spulletjes heb je gecombineerd. Heerlijk een knutselweekje en wat gezellig dat Angélique komt. Veel plezier samen.
Lieve groetjes Miranda
Rina zei…
De eenvoud maakt deze kaart zo mooi.
Geniet nog van je vakantie in Zuid-Holland.
Groetjes Rina
Daphne zei…
Hele sierlijke kaart.
De reeën zijn mooi zeg, ik zie ze als moeder en kind...... maar misschien zie jij het anders.
Wat leuk om samen met een vriendin vakantie te vieren, anders zou je helemaal alleen zitten, dit is veel gezelliger. Geniet er samen van.
Marfien zei…
Deze heb ik ook in mijn handen gehad, toch voor iets anders gekozen
leuk om je weer even gezien te hebben, groetjes aan Angélique
GerJanne zei…
Wát leuke spulletjes? Volgens mij een boel leuke spulletjes...hihihi.
En deze stansen hebben wij nog in onze handen gehad. Ze zijn echt heel gaaf! Je kaart is een toppertje!
Gina zei…
Wat een leuke fijne stans . Zo sierlijk en elegant ! Geniet van je knutselweek! En leuk dat Angelique ook van de partij is. Hoe gaaf dat je naar de beurzen in Nederland kan. Beetje ver voor mij en nu is de hobbybeurs in Mechelen ook al afgeschaft :( Jammer. Groetjes, Gina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils