Kleurenkaartenteam # 2021/9 : Geel en staalblauw

 We zijn alweer de laatste donderdag van de maand september,
kleurenkaartenteamdag in blogland dus...
Bij het geel van vorige maand koos Martina staalblauw.

Kleuren die mooi matchen, maar staalblauw vinden...
Gelukkig stond er op de beurs in Nijkerk een papierverkoper met - volgens mij -
mooi staalblauw papier, met een subtiele glans.

Het lukte me niet meer om er in Holland mee aan de slag te gaan,
dus deze keer maar één kaartje, 
met de mooie dahliastempel van Stampin' Up.

Basispapier: Metal-Abyss (Compen)
Stempel Delicate Dahlia's: Stampin' Up
Inkt: Pineapple Punch (SU) en Noble Blue (SU)
Washitape: Craft Sensations


Ook benieuwd naar de andere geel/staalblauwe kaartjes?
Alle blogadressen vind je hier, bij Martina,
trouwe organisator van dit leuke maandelijkse evenement
en maak zo een blogrondje doorheen Vlaanderen en Nederland.
Deze maand zijn we met 24.
Enne... misschien krijg je ook zin om mee te doen, 
neem dan volgende week woensdag een kijkje bij Martina
om het nieuwe kleur bij staalblauw te ontdekken
en je op te geven voor het KKT van oktober...

Dit was de inspiratiefoto:

Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier.

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
Cas on Friday: # 214 - Sketch




Reacties

chantal zei…
Dan heb je zeker een goede week gehad in nederland, als je geen tijd hebt gehad om je kaart te maken.
Je kaart is mooi geworden.
Geslaagd in de combinatie kleuren
Liefs Chantal
Colien zei…
Heel mooi kaartje in de kleuren van deze maand, prachtig die grote Dahlia!
grtz Colien
Freubelmina zei…
Een prachtig kaartje in deze bijzondere kleurencombinatie Nancy, wat een leuke tekst erbij xx
Jantine zei…
Dat staalblauw vond ik ook wel een dingetje en mijn extra uitdaging is eigenlijk altijd om het in mijn eigen kast te vinden. Het is redelijk gelukt denk ik. Jouw kaart is prachtig, met die grote bloem en grote tekst. En 1 kaart is een kaart, toch. Ik heb er ook maar eentje deze maand. Met jouw boekenkastje, ik maak er goed gebruik van, zoals je ziet!
Groetjes en fijne dag,
Jantine
Irene zei…
Prachtige bloem en sierlijke tekst, héél mooi!
XxIrene
Je@net zei…
Wat een mooie kaart heb je met de sketch gemaakt, Nancy!
GerJanne zei…
Dat is een heel mooie Caskaart die je gemaakt hebt. De bloem springt er echt uit. Het lukt mij vaak niet meerder kaartjes te maken met de gevraagde combi. Gewoon omdat ik al zo moet denken over 1 kaart 😂
Wat een schitterende stempel, prachtige kaart. Wat nu? Geen tijd om meer kaartjes te maken? Dat ben ik van jou niet gewend haha. Groetjes Petra
Diny zei…
Ik vind jouw kaartje ook heel erg mooi in deze kleuren Nancy....inderdaad heel anders dan mijn kaartje terwijl we dezelfde sketch gebruikt hebben!
Groetjes Diny
Marfien zei…
Mooi kaartje Nancy, ik heb daar ook mijn blauw vandaan, kan voorlopig vooruit
De hallo stans past hier mooi bij
Hetty P. zei…
Schitterende kaart heb je gemaakt.
Zo mooi met het glimmende papier op de achtergrond, de gele bloem en de tekst komen er erg mooi op uit.
Fijne dag,
Hetty
Your card is lovely Nancy. I really like the delicate sentiment die over that stunning flower. Thanks so much for joining us at CAS on Friday. Cheers, Kerry
Margreet zei…
Een goed teken toch, dat je maar 1 kaartje hebt kunnen maken in je vakantie?
Het is een beauty geworden met die mooie bloem en gave tekst.
Je puzzle met al die Minions lijkt me een hele klus!
xxx Margreet
Valerija zei…
Very beautiful card. And great use of that sketch.
marijke zei…
Een heel mooi kaartje met deze stempel. Een mooie sketch ook. Weer top hoor Nancy!
Groetjes Marijke
karin zei…
Mooi kaartje in de KKT kleuren Nancy.
groetjes,
Karin
Femminde zei…
Heel goed gelukt!! Mooi in z'n eenvoud.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Ha, jij dan toch papier gespot op de beurs ? Hier in mijn (restjes)voorraad gedoken, 1 velletje beantwoordde aan de eisen, gelukkig maar. Nog een half blaadje voor volgende maand.... =)
Een hele leuke kaart heb je met de kleurencombo gemaakt, geslaagd hoor !
Bedankt om reclame te maken voor het kkt, fijn zo je enthousiasme tussen de woorden te kunnen lezen,
Bedankt voor je deelname deze maand (alweer)
grtjs, martina
De gele dahlia staat prachtig bij het donkerblauw. Volgens mij heb je het perfecte kleurtje in Nijkerk gevonden.
!neke zei…
Prachtig die dahlia !!!!
Groeten Ineke
Henriët zei…
Wat goed gevonden deze mooie dahlia gecombineerd met het blauw.
Soms hoeft het ook echt niet meer te zijn.
Groetjes van Henriët
Mooie kaart Nancy in de kkt kleuren! Ik vind de stempelset zo mooi.. en de tekst is ook mooi! xx
Rosina zei…
Prachtig is je kaartje in deze KKT kleurtjes Nancy, wat een mooie stempel heb je gebruikt en ook een hele gave tekststans erop...missie geslaagd!!!
groetjes Rosina
Caroline zei…
Hele mooi kaart Nancy! En ook de tekst is zo mooi!
Groetjes Caroline
Nancy zei…
Hey Nancy,

Leuke, niet alledaagse bloemenkaart maakte je!
Merci voor 't complimentje, wou inderdaad eens een beetje gek doen...

Liefs,
Nancy
Sarah zei…
Wat een mooie stempelset en wat levert dat een mooie kaart op! Echt de troeven van een CAS kaart . X
Valérie zei…
Beautiful card Nancy! Great take on the sketch at our challenge CAS on Friday. Thank you for sharing your beautiful creation at CAS on Friday! Valérie
Gina zei…
Heel mooi met de grote gele dahlia en ook een mooie Hallo stans heb je gebruikt. Vindt je niet vaak, want is meestal in het Engels. Groetjes, Gina
Nelleke zei…
Wat laat maar hier ben ik dan met een reactie. Leuke kaart, al helemaal door zijn eenvoud en een prachtige bloem als blikvanger. Groetjes, Nelleke
Laurespage zei…
Een hele mooie stijlvolle CAS-kaart !
Groetjes laurette

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils