Elke donderdag een kerstkaartje... # 2021/37

 Tijdens mijn vakantie in Zuid-Holland
kocht ik in Action een kerstpakketje met dessinpapier, diecuts, ...
en hiermee maakte ik dit kaartje.  


Het patroontje zag je deze zomer vaak voorbij komen op blogs en FB,
ik wou dit dus ook eens uitproberen.
Niet moeilijk en een leuk effect zo!
Thuis moest ik alleen nog wat parelsneeuwvlokken en blinkertjes opplakken...

Op het blog van 52 Weeks to Christmas zie je vandaag inspiratie van Ineke en Bep.
Maakte je ook een kerstkaartje,
dan kan je dit hier linken tot vanavond 23u55.
Altijd leuk om al die variatie in kleuren en stijlen te zien elke week.

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees die berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
CHCC: # 559 - Use some patterned paper

Reacties

Freubelmina zei…
Ja dit is een dankbaar model en ook deze van jou is superleuk geworden Nancy xx
Hetty P. zei…
Mooie kaart heb je gemaakt.
Ik ben het model al heel wat keren tegengekomen en heb het nog steeds niet gemaakt. Maar als ik die van jou weer zie ....
Fijne dag,
Hetty
Elle-Jeanne zei…
Prachtige kerstkaart Mancy.
Leuk model
Groetjes Elle-jeanne
Eri zei…
Leuke kaart met het grote ijskristal, tof dit modelletje. Dit staat ook nog op mij to-do lijstje!
Groetjes, Eri
wat een mooi kaartje met de leuke kleuren en details
groetjes ellen
Ans Gilbert zei…
Het is zo'n leuk model, de jouwe is super met de doily achter de vogel, heel mooi gemaakt
Groetjes
Ansx
Caroline zei…
Zeker een leuk model om te maken he. Hele mooie kleuren heb je gebruikt.
Groetjes Caroline
Daphne zei…
Die model is erg in op dit moment, ik blijf het leuk vinden.
Zo leuk dat je de punten op verschillende manieren kan plakken, zo heb je steeds weer een ander model, een andere kaart.
Deze vind ik vooral erg mooi, het heeft een chique uitstraling.
Leuk model Nancy, mooi tinten heb je ook gebruikt.
Liefs Annemarie en Merit
Een heel mooie kerstkaart Nancy, lief met dat mooie vogeltje.
Lieve groetjes Miranda
Marijke zei…
Ja dit is een leuk modelletje! En je spulletjes zijn ook weer goed besteed! Een leuk kaartje geworden hoor Nancy! Groetjes Marijke.

Epie zei…
Ook een leuke kaart met dit model heb je gemaakt Nancy top
Groetjes v Epie
Hai Nancy,

Wat een leukerd, dit model zie je veel momenteel
nu bij jou valt voor mij het kaartje...snap nu
hoe hij gemaakt is....

Groetnis fan Ina
Wat een leuke kerstkaart Nancy.
Het modelletje en het papier zijn ook zo leuk.
Groetjes Antje
Nicolette zei…
Een hele mooie kaart. Ik vond het ook een leuk model om te maken.
Groetjes Nicolette
Suzan zei…
Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Nancy!
Groetjes Suzan
Rina zei…
Prachtig kerstkaartje.
Groetjes Rina
Angelique zei…
Mooie, sfeervolle winterse kaart in dit model. Ik heb het nog niet gemaakt maar de ronde sierlijke mal voorop is een idee om te onthouden. Je herfstkaartje is mooi en zo schattig het lieve egeltje.
lieve groetjes Angelique
Jantine zei…
Leuke kerstkaart Nancy en goeie vondst, die die-cuts.
Dit model wil ik ook nog eens gaan maken, heb het al geregeld langs zien komen en het ziet er zo leuk uit.
Groetjes
Jantine
Laurespage zei…
Heel mooi en stijlvol !
Groetjes, laurette
Trijntje zei…
Wat een prachtige kaart. Het vogeltje past er superleuk op. Ik heb ook kaarten met dit pakket gemaakt het is erg mooi. Groeten Trijntje
Gina zei…
Heel leuk dit kaartmodel met de punten! Mooi aangekleed met het vogeltje ! groetjes, Gina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils