Creative Sketchy Girls: # 64

 We zijn alweer de 20ste van de maand,
tijd voor een nieuwe challenge bij Creative Sketchy Girls.
Na het thema 'vlinders' van de voorbije maand 
is het nu weer een schets.

Ik mocht een digi van SheepSkiDesigns inkleuren,
Butterfly Girl,
haar kleuren vind ik niet het makkelijkste,
en bij deze digi vond ik het wel leuk om het meisje een bloemetjeskapsel te geven...


Gebruikte materialen:
Digi Butterfly Girl: SheepSkiDesign
ingekleurd met twinmarkers
DP: Studio Light - PPCNB159
Ponsen bloemetjes: SU
Hoera: Craft Emotions
Pin met hart: Marianne Design - JU0945
Vlinderknoop en houten takje:: Wibra
Nuvodrops


Hieronder vind je de schets,
meer informatie vind je hier.
Deelnemen kan tot 19 oktober.
Veel plezier!

Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een reactie achterlaat,
Ik lees de berichten altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Je@net zei…
Erg mooie kaart, Nancy!
Scraptastisch zei…
Inkleuren vind ik ook nooit het makkelijkste hoor Nancy, maar het is mooi gelukt! De vlinder bij haar oog en de vele mooie bloemetjes maakt het geheel een heel gezellig kaartje!!!
xx Gerie
Je kaart is prachtig Nancy, ik vond hem op het challengeblog al een echte blikvanger. Mooi met die opgewerkte bloemetjes en het inkleuren is heel mooi gelukt.
Nog bedankt voor je mooie verjaardagskaart, ook al zo'n plaatje. Echt feestelijk hoor al die zelfgemaakte felicitatie-kaarten uit Blogland :)
Lieve groetjes Miranda
Hermien zei…
Prachtig kaartje Nancy.

Groetjes Hermien
Trijntje zei…
Wat een mooie kaart volgens de schets. De bloemetjes zijn een erg mooie afwerking. Mooi ingekleurd dat is edn gekeken kunst. Prima gelukt. Groeten Trijntje
Rina zei…
Je hebt de Digi heel mooi ingekleurd en leuk bedacht om het haar in een bloemenpracht te veranderen. Je blijft kijken naar deze kaart en ziet telkens weer iets anders.
groetjes Rina
GerJanne zei…
Je hebt een heel mooi kaartje gemaakt Nancy en schitterend gekleurd. De sketch is mooi, ik heb er al een kaartje mee klaar.
Zaterdag op mijn blog.
Wat ws het leuk elkaar weer even te zien en te spreken! Jammer dat ik de andere dames niet heb kunnen vinden. Nou ja, volgende keer beter.
Freubelmina zei…
Wat een prachtige kaart Nancy, zo leuk met de kleine bloemetjes,ik houd hiervan en de kleur is schitterend xx

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils