Gefeliciteerd

 Vandaag trouwt Merit van  Weeks to Christmas met haar Pascal.
Daarvoor moest er natuurlijk een kaartje gemaakt worden.


Ik was 'verliefd' op de gefeliciteerd-stans van Carlijn en wou daarmee een kaartje maken.
Ik had een papierblok scrappapier bij me, thema huwelijk, hiermee moest het wel lukken...
Maar wat heb ik me misrekend, ik dacht dat het  3 stanslaagjes waren,
maar er is een heel dunne outline waar je dan de letters in moet passen... 
En hoewel ik enorm van puzzelen hou, was het echt niet makkelijk
 om de letters en outlines mooi aangesloten te plakken.
Je wil niet weten hoeveel keer ik gestanst heb, geplakt, herbegonnen,
en hoe mooi het papier ook was, dat kwam niet zo mooi uit, het leek zo flets allemaal.  
Uiteindelijk dan maar naar kraft gegrepen, helemaal ongewoon voor een trouwkaartje,
maar zo kwamen de letters uiteindelijk het beste uit...

Gebruikte materialen:
Gefeliciteerd: Carlijn Design
Ringen: Memorybox
DP Mambi Sheets, Me & my big ideas

Het zonnetje schijnt hier ondertussen volop in Zuid-Holland,
leuk voor Merit en Pascal,
dat maakt hun stralende dag nog wat mooier.

Morgen ben ik er weer met een reminderkaartje
voor de herfstschallenge van Girlz Creative Crafts.

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier,
dankjewel.

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Oeh dat is inderdaad wel een gepriegel maar het is wel een gave tekst Nancy. Leuk met die ringen erbij. Ik heb een "just married" kaart gemaakt dus die komt morgen of zondag in Blogland hihi. Fijn dat daar de zon schijnt, hier in Brabant is het grijs en grauw.
Lieve groetjes Miranda
Sarah zei…
Ik zie je daar al prutsen en vloeken. Ik heb ook enkele woorden met een dun randje en dat is ook altijd een geknoei, dus knap vind ik dit resultaat! Het is echt heel mooi!
Het doet goed dat er hier weer structuur is, maar ik besef nu hoe vermoeiend afgelopen periode was. Ik ben al heel de week totaal zonder energie, een verkoudheid waar ik niet goed door geraak. Dus rusten en nog eens rusten is de boodschap. Ik zag dat je ook een etentje had met Angelique. Tof! Fijn weekend alvast. X
Eri zei…
De aanhouder wint!! Het is een leuke kaart geworden met de grote tekst en de mooie ringen! Ik denk dat je stiekem ook wel hebt zitten mopperen op deze mal, zou ik ook doen.
Hier is het ook helemaal bewolkt!
Groetjes, Eri
Irene zei…
Pfff dát was dus bloed zweet en tranen maar dit ziet er super uit en de ringen zijn een héél leuk detail!
XxIrene
Suzan zei…
Prachtige kaart heb je gemaakt Nancy!
Groetjes Suzan
Marfien zei…
Wel een hele mooie stans met als resultaat een prachtige kaart.
Nu je weet hoe het moet zal de volgende wel sneller gaan :-)
Hermien zei…
Het heeft je heel wat moeite gekost maar het is uiteindelijk een prachtig kaartje geworden.

groetjes Hermien
Freubelmina zei…
Nou de moeite niet voor niks Nancy want wat een prachtige kaart Voor Pascal en Merit Nancy xx
GerJanne zei…
Ik zie het.. heel gaaf deze grote stans, maar zo'n randje is inderdaad best lastig. Ik weet ook niet wat het handigst is, eerst het dunne randje, of op het laatst.
Maar die stans is wel te gek! Ik kende hem nog niet (op de beurs gekocht?)
En ze hebben er wekelijk prachtig weer bij gehad.
Ans Gilbert zei…
Dat is echt een lastige stans, ik snap dat het een gepriegel was, maar het is wel een hele mooie trouwkaart geworden, leuk met de ringen erbij,
Groetjes,
Ansx
Gina zei…
Dat geloof ik gerust dat je meteen verliefd was of deze mooie grote stans ! Ik zag ze verschijnen in mijn bloglijst en had zo direct iets van "wauw! Die wil ik ook!" Hihi Hele leuke kaart voor Merit en Pascal! Het letters komen heel mooi uit op het kraft en zal inderdaad een gefrutsel geweest zijn om het fijne randje te laten aansluiten. Goed gelukt ! Groetjes, Gina
Trijntje zei…
Wat een mooie kaart met deze leuke tekst. De ringen maken het mooi af. Groeten Trijntje
Nynke zei…
Ik heb vanwege die dunne outline deze mal maar aan me voorbij laten gaan. Ik zag in de Facebookgroep van CarlijnDesign al veel vragen voorbij komen, hoe andere mensen het aanpakten. Je kaart is goed gelukt, het kraft geeft een mooi effect. En applaus voor je doorzettingsvermogen!
Groetnis Nynke
Nicolette zei…
Kan me voorstellen dat je dacht dat het 3 stansen waren, zo ziet het er ook naar uit. Het is wel een mooie stans en je kaart is erg mooi.
Groetjes Nicolette

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils