An-Na Swap 6 - Opdracht 2

 Vandaag weer een swap-blogpost bij Angélique en mij.
Deze 'ronde' geen nieuw pakket
maar wel een Use-Your-Swapstuff met de restjes uit vorige pakketjes.


Opdracht 2:
Maak een kaart met de volgende kleurencombi:
zwart-wit en één andere kleur.
Gebruik hierbij ook minstens één stempel of stans uit een vorig pakket.

Ik heb de foto van de voorbije pakketjes even van Angéliques blogpost 'gepikt',
leuk overzichtje zo...



Ik maakte een verjaardagskaart met dessinpapier uit een kerstblok:


Gebruikte materialen:
Dessinpapier: kerstblok Craft Sensations uit pakket 4
Basismal, banner en Cardstock: uit Pakket 5
Happy Birthday: stans en stempel: Crafters Companion, pakket 3

Dit kadootjespapier is toch superleuk voor een verjaardagskaart he!
Ik ben heel benieuwd welke kaart Angélique gemaakt heeft,
ga je ook bij haar eens kijken?

Ik ben ondertussen terug van vakantie, 
we hebben echt genoten van onze 2 weken in Zuid-Holland!

Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Hermien zei…
Een mooi kaartje Nancy. Fijn dat jullie genoten hebben in Zuid-Holland.

groetjes Hermien
Zeker leuk dessin-papier voor een verjaardagskaart. Een leuke feestelijke kaart Nancy.
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad op vakantie, de batterij weer een beetje opgeladen.
Lieve groetjes Miranda
Enny zei…
Wauw, een heel mooie verjaardagskaart ! Tof, dat jullie van de vakantie hebben genoten ! Groetjes, Enny
Angelique zei…
Mooie kaart met de groen/blauwe accenten. Grappig dat we allebei voor de happy hebben gekozen. Wat een goed idee om het cadeautjes dp voor een verjaardag te gebruiken.
Fijn dat jullie zo genoten hebben van jullie vakantie.
Lieve groetjes Angelique
Diny zei…
Wat een prachtige kaart.....heel erg leuk gedaan!
Leuk pakketje en mooi om alle pakketjes terug te zien!
Groetjes Diny
Marfien zei…
Een "spannend" kaartje met zoveel cadeautjes :-)
Marijke zei…
Een mooi kaartje en leuk al die pakjes erop! Gezellig dat je genoten hebt in Zuid Holland! We wonen daar ook fijn! haha! Is veel te zien en te doen! Groetjes Marijke
Leuk gemaakt!!
Awesome

Ik heb wat problemen gehad met blogger. Blijkbaar werden mijn reacties niet gepubliceerd omdat ik een link gebruikte naar mijn blogs. Daardoor kreeg ik zelf ook veel minder tot geen reacties meer op mijn blog wat ik ten zeerste betreur, helaas. Ik hoop dat het nu van de baan is.


Claudia

Ellen zei…
Echt een gave kaart Nancy…met Superleuk papier…top!
Leuk dit samen te doen!
Groetjes Ellen
Eri zei…
Een feestelijke kaart met al die cadeautjes! Mooie extra kleur heb je erbij gezocht.
Groetjes, Eri
Freubelmina zei…
Wat een leuke verjaardagskaart met dit leuke achtergrond papier Nancy xx

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils