Girlz Creative Crafts: # 17 - Herfst

 Vandaag start er bij Girlz Creative Crafts,
een blog dat werken met plaatjes in de kijker wil zetten,
weer een nieuwe challenge.
Na de maritieme kaartjes van vorige maand
willen we nu graag HERFSTkaartjes zien!

Je kan deelnemen met een kaart waarop je een plaatje, een foto, een 3-D-afbeelding, ... verwerkt hebt.

Ik kocht onlangs het leuke blokje Hedgy Autumn van Craft Emotions
met daarbij een 'push out sheet' met leuke figuurtjes
waarvan ik er een 4-tal op mijn kaartje verwerkt heb.  Zijn ze niet allerliefst?


Gebruikte materialen:
Plaatjes en DP: Hedgy Autumn - Craft Emotions
Typewriter Contour Keys: MemoryBox 99170
Postage Set: MemoryBox 99131

Ook zin om mee te doen met deze challenge?
Je kan je herfstkaartje tot 14 oktober hier linken.

Succes en vooral: veel plezier met de challenge !

Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier.


Crealieve groetjes
Nancy


Reacties

Wat een leuke kaart met Hedgy en die cirkels met letters maken het heel speels!
groetjes, Caroline
Irene zei…
Zó schattig dat leuke egeltje en het mooie papier!
XxIrene
Hermien zei…
Super schattig en mooi kaartje Nancy. Ik wil je ook bedanken voor het mooie kaartje wat ik voor mijn verjaardag mocht ontvangen.

Groetjes Hermien
Wat heb jij een mooie kaart gemaakt, zeg. Echt tof!!!
Awesome card
grtjs Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/
Caroline zei…
Supermooi Nancy! Leuk die rondjes.
Groetjes Caroline
Rina zei…
Heel gezellig herfstkaartje.
Groetjes Rina
Een leuke kaart en leuk die postzegel randjes eraan. Ook mooi papier en het egeltje ook heel erg leuk op dit kaartje.
groetjes Marjan.
Je@net zei…
Wat een mooie herfstkaart heb je ervan gemaakt, Nancy!
Gina zei…
Leuk met die postzegelstansjes en lief met die herfst figuurtjes ! Groetjes, Gina
Marfien zei…
Je boft als je in de herfst jarig bent en zo'n leuke kaart krijgt, heel leuk gemaakt Nancy

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils