Van harte proficiat

In mijn kennissenkring verjaren ook een aantal mensen in de kerstperiode,
ik hoor van sommigen dat ze dan vaak een kerstkaartje krijgen
 met daarop ook verjaardagswensen gepend.
Lief dat mensen aan de verjaardag denken natuurlijk,
maar een écht verjaardagskaartje is nog leuker ...

Deze kaart is voor iemand die ik via Clubs leerde kennen,
de club bestaat niet meer maar via een besloten FB-groep houden we contact
en krijgen we nu en dan nog eens een schets om een kaartje mee te maken,
deze is gemaakt met zo'n schets.


Gebruikte materialen:
Plaatje: Marianne Design
DP: Studio Light
Takjes, ballonnen, van harte: Marianne Design
Cirkels en Proficiat: Nellie Snellen
Label: Noor

Ik ben volop mijn kerstkaartjes aan het schrijven,
een leuk, maar heel tijdrovend werkje...

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


Challenges en zo:
De Egel: # 110 - Egel op je kaart

Reacties

Wat een mooie kaart Nancy.
En ik ben het helemaal met je eens, als je jarig bent hoort daar een echt verjaardagkaart bij!!
Hier liggen de kerstkaarten ook uitgezocht klaar ...iedere keer maar een stukje schrijven.
Liefs Annemarie en Merit
Freubelmina zei…
Dit is een supermooi kaartje Nancy, een hele leuke sketch ook...het plaatje te TE lief en ik vind ook dat je voor verjaardagen toch echt een aparte kaart moet krijgen/sturen..zeker in deze tijd. Lieve groetjes xx
Ela zei…
Prachtige verjaardagskaart! Lief met de egeltjes. Ik ben het met je eens, een echte verjaardagskaart is toch leuker dan je felicitatie op een Kerstkaartje. Groetjes Ela
Je@net zei…
Wat een super leuke kaart heb je gemaakt, Nancy!
Caroline zei…
Natuurlijk is het leuker om apart een verjaardagskaart te krijgen! Je hebt een leuk kaartje gemaakt, de kleuren zijn zo mooi en het egeltje zo schattig. Zal zekere gewaardeerd worden.
Groetjes Caroline
Jantine zei…
Heel leuke kaart, Nancy. En helaas heel herkenbaar, dat van die gecombineerde kerst/verjaardagskaarten...
Ik heb wel eens een zelfgemaakte kaart gehad, die echt heel uitgebreid was en het combineerde, dat was leuk. Maar gewoon "gefeliciteerd" erbij geschreven op de kerstkaart vind ik altijd wel erg jammer...
Groetjes
Jantine
Eri zei…
Een prachtige verjaardagskaart, deze zal extra gewaardeerd worden zonder kerstboodschap!
Groetjes, Eri
Wauw wat een mooie kaart Nancy. Deze kleurencombinatie vind ik sowieso al mooi en dan zo'n mooie sketch en lief plaatje erbij dan is het helemaal goed.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel
Ellen zei…
Prachtig kaartje Nancy...zo lief met de egeltjes.
Succes met schrijven en idd een echte verjaardagskaart is leuker dan via de kerstkaart!
Groetjes Ellen
Hetty P. zei…
Hele mooie kaart heb je gemaakt, vast voor Marja.
Die zou ze vast en zeker kunnen waarderen.
Fijne dag,
Hetty
Wat een mooi winters kaartje met deze egeltjes!
Marijke zei…
Een super leuk kaartje met die egeltjes! En inderdaad een verjaardagskaartje hoort bij de verjaardag en niet een kerstkaartje! Mijn moeder was de 22e december jarig en zij zei dat al vroeger dat ze wel een gewoon bloemetje wilde en geen kerststukje! haha! Ben ik nooit vergeten! succes met je kerstkaartjes! Ik ben al klaar! Groetjes Marijke.
karin zei…
Mooi winters kaartje Nancy.
Ik ben nog niet begonnen met kaartjes te schrijven. Het is zeker een heel werkje.
Groetjes,
Karin
Wies zei…
Een heel mooi verjaardagskaartje. Wat een lief plaatje van egeltjes. En ik ben het met je eens dat het leuker is om een echt verjaardagskaartje te krijgen wanneer je rond de kerst jarig bent.
Succes met het schrijven van je kerstkaarten. Bij mij is het eind in zicht, ik ben bijna klaar met schrijven en postzegels plakken. Ik ben nu op tijd begonnen om niet te lang achter elkaar te hoeven schrijven, want afgelopen jaar kreeg ik na die tijd last van mijn arm. Dat wilde ik nu toch het liefst voorkomen.
Groetjes, Wies
GerJanne zei…
Hoi Nancy,
wat een mooie kaart heb je gemaakt. Verjaardagskaarten horen er nog steeds bij en het klopt wat je schrijft. Onze Annebeth is de 27e jarig en krijgt bijna nooit een verjaardagskaart. Zo sneu eigenlijk...
Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.
Elle-Jeanne zei…
Dat klopt Nancy.
Ik ben de 23 dec jarig.
En vaak staat het er nog klein bij geschreven.
Ik zeg vaak.
Ik stuur jullie toch Ook geen kerstkaart met je verjaardag.
Deze is super mooi.
Groetjes Elle-jeanne
Marfien zei…
Leuke kaart Nancy, je hebt helemaal gelijk een jarige krijgt van mij ook een verjaardagskaart (heb er 3 in de familie die eind van het jaar geboren zijn)
Daphne zei…
Met zo'n leuk plaatje heb je al gauw een leuke kaart.
De sketch is ook wel heel erg leuk, dat werkt ook makkelijk hè?!
Ik moet nog beginnen aan mijn Kerst kaarten schrijven, hoop niet dat ik er te lang mee ga wachten, dan wordt het weer zo'n lastminut klusje..... zou echt wat voor mij zijn.
Marja zei…
Superleuke kaart met de schattige egels erop!
Vind ook dat de jarige in december een verjaardagskaart verdienen.
Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DE Egel.
Groetjes Marja Dt.
Gina zei…
Superleuke kaart met de egeltjes. Leuk hoe je het ronde plaatje ook nog in een vierkant hebt gemat. groetjes, Gina
Trijntje zei…
Wat een prachtige kaart met dit leuke plaatje Nancy. Groeten Trijntje
Trijntje zei…
Hoi Nancy ik wil je hierbij ook nog hartelijk bedanken voor je mooie verjaardagskaart en je kerstkaart is ook al over heel leuk... IK heb al heel wat kaarten staan.. Groeten trijntje
Nelleke zei…
Leuke kaart Nancy, en ook al ben je rond de feestdagen jarig, post voor je verjaardag is altijd leuk. Ik stuur wel felicitatie kaarten mee met de kerstkaart, dus apart, maar wel samen om de hoge portokosten wat te drukken, want dat loopt wel op. Dank je wel voor het meedoen met deze uitdaging van de Egel. Groetjes Nelleke.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils