Girlz Creative Crafts: # 8- Alles mag

 Bij Girlz Creative Crafts start vandaag weer een nieuwe challenge.
In deze eindejaarspreriode willen we het jullie niet moeilijk maken, 
het thema is dan ook ALLES MAG...

We kijken uit naar jullie kaartjes waarbij jullie plaatjes gebruiken,
 foto's, knipvellen 3D, ... om het even!

Ik pakte er weer een stansblok van Studio Light bij,
eentje van Winter Memories.
 
 
Gebruikte materialen:
Plaatje en bloem: Studio LightStansblokWM18
 A4 DP  Winter Memories - Studio Light
Basisstencil:  Studio Light IN133
Merry: Crafter's Companion

Alle info over de challenge en heel wat inspiratie vind je hier .

Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy



Challenges en zo:
CHCC: # 520 - Use the word Merry

Reacties

Eri zei…
Wat een leuk memobord kaart is dit geworden!
Groetjes, Eri
Marjan zei…
Ik vind het prachtig!
Wauw super mooi Nancy prachtige kleuren.
Scraptastisch zei…
Super tof Nancy met deze stans van het memobord!
xx Gerie
Heel mooi en sfeervol Nancy.
Lieve groetjes Miranda
Nicolette zei…
Een prachtige kaart Nancy.
Groetjes Nicolette
Hermien zei…
Mooie warme kleuren heb je gebruikt, het ziet er prachtig uit.
Nog bedankt voor de mooie kerstpost.

groetjes Hermien
lenywim35 zei…
Ben even op blogs. Maar weet niet meer hoe of ik mijn blog in de leeslijst krijg.
Dus maar hopen, dat iemand het te lezen krijgt.

Ik heb een poosje op je blog zitten kijken, maar heb nog niet gereageerd. Komt nog wel. grts Leny.

Misschien leest iemand van jouw volgsters het en kan me helpen.

Liefs en groetjes voor iedereen van Leny W.
Enny zei…
Wauw, een prachtige memobord-kaart Nancy ! En dank je wel voor de info over mijn verkeerd adres, ik zal in het vervolg beter oppassen. Toch wel geschrokken van wat er achter zat, amai ! Groetjes, Enny
Freubelmina zei…
Wat een prachtige creatie mooi mooie warme details maakte je Nancy.
Lieve groetjes xx
karien zei…
Heel mooi!
Groetjes Karien
Wauw!!! Dit ziet er echt onwijs leuk uit. Kei gaaf gemaakt!!!
Beautiful card, really awesome!!!
Grtjs
Claudia
http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils