Kerst-Chaos met Bugaboostamps (1)

  Bij Catch the Bug, het blog van Bugaboostamps,  
was het vorige week weer de traditionele Kerst-chaos-week.
Altijd leuk!

Zaterdagavond ben ik beginnen kleuren,
zondag had ik een knutseldagje ingepland,
het werd ferm doorwerken, maar ik heb genoten van mijn dag!
Vandaag toon ik kaart 1 tot 4,
morgen de rest...




Gebruikte materialen:
Digi: Rudolph Presents - Bugaboostamps
DP Classic Christmas: Marianne Design PK9113
Cirkels met en zonder stiksteekjes: CreaLies
Tekststempel: Craft Sensations

***

Gebruikte materialen: 
Digi Make it Snappy Christmoose : Bugaboostamps
DP Eline's Berry Christmas : Marianne Design - PB7053
Happy New Year mini dies: X-Cut
&: Postal Lower Case - Tonic

***




Dit handige modelletje om een giftcard in te stoppen vond ik hier.

Gebruikte materialen: 
Digi: Reindeer Peeker: Bugaboostamps
DP Winter : Marianne Design - PK9053
Labelpons: Artemio
Tekststempel: Precious Marieke

***



Horizontaal: Dessinpapier - Bugaboostempel - Die Cut
Diagonaal: Ribbon - Bugaboostempel - Sentiment

Gebruikte materialen:
Digi: Kidz Reindeer: Bugaboostamps
DP Eline's WinterPastels: Marianne Design - PB7046
Label / Cheery Lynn Designs (tags 4)
Takjes: Marianne Design - MD LR0669
Lampjes by Marleen: Marianne Design - CR1486
 Kerstpost by Marleen : Marianne Design - CS1069
randpons: Martha Stewart

Leuk dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees jullie berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


Challenges en zo:

Kaart 1 - 4 :Catch the Bug : Day 1 - 4 

Kaart 3:
Scrapping4Fun: # 182 - Christmas or winter

Giftcardholder:
CCAYA: something to put a gift in

    

   





Reacties

Mooie serie kaartjes Nancy!
Je@net zei…
Wat een super leuke kaarten heb je gemaakt, Nancy!
Margreet zei…
Wow, wat ben jij goed bezig geweest, Nancy. Het zijn stuk voor stuk prachtige creaties en heel verschillend. De digi's zijn mooi ingekleurd. Ook je details zijn tof.
Wat leuk dat je meedoet met de Holiday Chaos van Bugaboo en zo te lezen ga je de hele week afmaken (je weet toch dat je de tijd hebt tot eind van het jaar?).
xxx Margreet
Freubelmina zei…
Nou jij hebt zeker veel werk verzet Nancy maar het is te zien dat je er plezier inhad want ze zijn stuk voor stuk erg mooi.
Lieve groetjes xx
Een flinke productie Nancy en ze zijn allemaal heel mooi geworden!
groetjes, Caroline
Eri zei…
Wat ben jij druk geweest met al deze leuke kaarten!
Groetjes, Eri
karien zei…
Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt
Groetjes Karien
GerJanne zei…
Wat knap dat je in deze tijd mee kunt doen. Ik weet even niet waar ik de tijd vandaan moet halen. Maar ze zijn alle 4 erg leuk geworden! leuk dat ik veel papier bij jou herken van mijn eigen voorraad.
Dawn Frost zei…
Love all of your cards, fantastic! Thanks for joining Catch the Bug's Holiday Chaos challenges, good luck! Dawn Bugaboo DT
Tammy Miller zei…
I love all your creations for our Holiday Chaos event, thanks so very much for taking the time to join in!!!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils