Girlz Creative Crafts: # 8 - reminder 'alles mag'

Zalig kerstfeest! 

Vandaag mag ik bij Girlz Creative Crafts een reminderkaartje plaatsen
voor de lopende challenge 'alles mag'
en wat kan er op Kerst beter dan een kerstkaartje?

Het plaatje is een oudje van Marianne Design,
maar ik blijf het mooi vinden!



Op de achterkant van de cirkel stond een grote gestempelde kerstwens,
die vergat ik op de foto te zetten
en ondertussen is de kaart verstuurd...


Alle informatie over onze challenge waarbij plaatjes centraal staan, 
foto's, tekeningen, 3-D, ..., 
vind je hier.
Veel plezier met de challenge!

Ik wens jullie allen een mooie kerst,
geniet van het gezellig samenzijn met jullie gezin,
en volgend jaar hopelijk weer met de ruime familie...

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Eri zei…
Voor jou ook een zalig kerstfeest! Wat een prachtige kaart, leuk model en prachtig papier heb je gebruikt!
Groetjes, Eri
Enny zei…
Oh, wat een prachtige kaart, en ook voor jou en je familie een heel gezellige Kerst, ondanks Corona... Nog hartelijk dank voor de prachtige kerstkaart ! Groetjes, Enny
Gina zei…
Wat een leuk kaartmodel Nancy ! Mooi papier gekozen! Fijne Kerstdagen ! Groetjes, Gina
!neke zei…
Super leuk !
Ook fijne dagen !
Groeten Ineke
Lisa Lynn zei…
This is beautiful. Have a Merry Christmas.
Josje zei…
Mooie kaart heb je gemaakt
GerJanne zei…
Heel mooi kaartje Nancy. Prachtig model is het. En ik hoop dat ik nog mee kan doen. Altijd leuk om een plaatje te gebruiken...heb er een boel en vergeet het vaak...

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils