Elke donderdag een kerstkaartje... # 2020/50

 Week 50 van 2020...
Kerst nadert nu wel heel snel...
Mijn eerste stapel kerstkaartjes ging vrijdag al op de post,
begin volgende week de rest nog...
Ik zie dat ik er nog te weinig heb, dus nog even verder gaan...

Deze kerstboombasiskaart kreeg ik afgelopen weekend van de sint,
een hele mooie maar best klein om te decoreren,
het middengedeelte is 10/10 cm.

Gebruikte materialen:
Basismal: Studio Light
DP: Woodland Winter - Studio Light
hert-kerstbal: Artemio
Cijferkerstballen: MemoryBox
Sneeuwvlokken: Marianne Design
Gingerbreadman: Taylored Expressions
Border: Noor
Poinsettia: Gemini - Crafters Companion
Tekststempel: Marianne Design
Nuvo drops

 Op de voorkant heb ik wat bloemen verwerkt, gestanst uit flowerfoam,
het onderste laagje heb ik groen gesponst,
maar op de foto komt dit niet zo goed uit...
Het was gisteren heel de dag zo donker,  moeilijk fotograferen... 

Benieuwd naar de uitslag van de liftchallenge bij 52 Weeks to Christmas?
Er waren wat minder deelnemers dan anders,
maar toch was het niet makkelijk kiezen uit al die mooie liftkaarten!
Dit is onze TOP 3:
1. Elize (11)
2. Ellen (5)
3. Jackelien (2)

Op het blog van 52 Weeks to Christmas
vind je vandaag inspiratie van Ingrid en Miranda.
Maakte je ook een kaartje,
dan kan je dat linken tot vanavond 23u55...



Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!
 
Crealieve groetjes
Nancy



Challenges en zo:
CHCC: # 519
Christmas Card Throwdown: Previous Challenge: Forest and Deer (april 2020)

Reacties

Prachtige kerstkaart Nancy mooi model.
wat een mooi kaartje met leuke details leuke vorm
groetjes ellen
Hetty P. zei…
Mooie kaart heb je gemaakt.
Lief dat Sint aan je gedacht heeft .....lekker genieten van je nieuwe stans.
Fijne dag,
Hetty
Eri zei…
Het is een prachtige kaart, en je hebt hem leuk versiert met het groen en de kerstballen. Op de foto lijkt het een heel grote kaart.
Groetjes, Eri
Caroline zei…
Heel mooi kaartje Nancy!
Groetjes Caroline
Marijke zei…
Wat een mooi kaartje en wat een mooi model! Daar kan je toch wel het een en ander mee! Je hebt hem nu in ieder geval mooi versierd! Bedankt voor je mooie kaartje! Een fijne dag en Groetjes Marijke.
Laurespage zei…
Nancy, deze kaart is heel mooi en je hebt ze prachtig aangekleed.
Groetjes, laurette
karien zei…
Mooi kaartje!
Groetjes Karien
Trudy zei…
Heel mooi kaartje en leuk die bomen aan de zijkant dat zag ik ook bij Trijntje, dat geeft een leuk effect!
Groetjes Trudy
Een heel mooi model kerstkaart Nancy en mooie bloemen heb je gemaakt. Ik zie wel dat de onderste groen zijn hoor. Dank je wel voor de mooie kerstkaart die hier op de mat viel. Mooie tekst had je erin geschreven.
Lieve groetjes Miranda
Een prachtige kaart Nancy!
groetjes, Caroline
Hermien zei…
Prachtig kerstkaartje Nancy, hier viel van de week ook een mooi kaartje op de mat van jou hand mijn dank daarvoor.

groetjes Hermien
Margreet zei…
Je bent vast lief geweest omdat Sint je zo'n mooie mal heeft gegeven. Je hebt hem heel mooi gebruikt!
xxx Margreet
karin zei…
Een mooie mal heb je gebruikt Nancy. Prachtig kaartje.
Groetjes,
Karin
Ans Gilbert zei…
Hele mooie kerstkaart met deze leuke stans en je foam bloemen zien er top uit.
Jouw kerstkaart viel deze week ook bij mij op de mat, mooie tekst staat er in.
Groetjes
Ansx
Rina zei…
Leuk dat jij je sinterklaas cadeautje al meteen hebt kunnen gebruiken voor deze mooie kaart. Ik kon het wel zien dat je de onderste bloem met lichtgroen hebt gemaakt hoor, heel subtiel in deze kleuren combinatie.
Groetjes Rina
Nicolette zei…
Leuke mal kreeg je van de sint. En je hebt er gelijk een mooie kaart van gemaakt.
Groetjes Nicolette
Annerieke zei…
Mooie kaart, het hert is een echte blikvanger.
Groetjes, Annerieke
Diny zei…
Wat een leuk cadeautje heb je van Sinterklaas gekregen Nancy....en er al gelijk iets heel moois mee gemaakt!
Jij zegt dat het middengedeelte wat klein is met 10x10....voor mij zou dat groot genoeg zijn....ik vind iets al snel te groot dan moet er zoveel op en dat is juist waar ik niet goed in ben!
Groetjes Diny
Rosina zei…
Prachtig is deze kerstkaart Nancy...zo mooi gemaakt met je nieuwe stans, heel gaaf modelletje zo en mooi opgemaakt met dat prachtige hert..en die foam bloemen zijn ook prachtig...
Ook moet ik je heel hartelijk bedanken voor de prachtige kerstkaart die ik begin deze week va je gekregen heb...heel lief van je dank je wel
groetjes Rosina
DT 52 WTC
GerJanne zei…
Gek eigenlijk, he, dat het wel lijkt of je nooit genoeg hebt.. Deze kerstkaart is heel mooi. Ik zag hem vandaag ook al bij Trijntje voorbij komen...
Jantine zei…
Prachtige kaart in mooi model, Nancy!
Groetjes
Jantine
Jij ben ook al bezig geweest met een hert op je kaart Nancy, ook een heel gaaf modelletje heb je gemaakt. Houtnerf papier en hertjes ik heb er een zwak voor..Groetjes Ingrid.
AndrejaM zei…
Beautiful fun fold card! Thanks for playing at 52 cct
Gina zei…
Mooie kerstkaart Nancy en hoe leuk dat je een nieuwe kerstmal van de Sint kreeg ! Groetjes, Gina
Majda zei…
I love how you created a beautiful Christmas scene .
Thank you for sharing and joining in with our current theme at Christmas Card Throwdown.
Hope to see you again in our new challenge as well :-)
Majda DT

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils