Ik wens je vrede, hoop en liefde...

En al maak ik dan het jaar door elke week een kerstkaartje,
 toch heb ik er op het einde van het jaar altijd nog wat tekort... 
Maar geen nood, een kerstkaartje maken is geen straf toch!

Ik zag bij het blog van Marianne Design een leuke opdracht : 
maak 2 kleine kaartjes, 10/10 cm, met bloemen.
Even tussen mijn dessinpapierblokjes van MD gebladerd,
 en daar vond ik een tof papiertje,
 bloemen op de hoek, een kersthartje in het midden... 
Met 2 blaadjes papier maakte ik er deze kaartjes van:


Gebruikte materialen:
Inkt: Versafine Clair: Shady Lane
Van Marianne Design
DP Forest Dream : PK9158
Watercolour  Basic Paper Bloc : PK9127
Tekststempel CS1008
Enamel Dots Snow & Ice: PL4515

Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


Challenges en zo:
Marianne Design: # 261

Reacties

Gina zei…
Twee mooie kleine kaartjes Nancy ! Groetjes, Gina
Marfien zei…
leuke kaartjes, mooie tekst
Josje zei…
Leuke kaartjes heb je gemaakt
Laurespage zei…
Twee fijne kaartjes en hele mooie tekst.
Groetjes, laurette
Ans Gilbert zei…
Twee mooie, kleine kaartjes, leuk met de tekst erbij,
Groetjes
Ansx
Margreet zei…
Wat een lieve kleine kaartjes Nancy. Volgens mij heb ik van dat papier ook nog restjes liggen.
Fijn weekend.
xxx Margreet
Wat een mooie kaartjes en weer zo'n mooie tekst. Op de kaarten in je vorige post stond óók al zo'n mooie. Die herkende ik van het schitterende kerstkaartje dat ik van jou mocht ontvangen, dank je wel ,groetjes Petra
GerJanne zei…
Mooi zeg! Ik heb die tekststempel ook van MD en ook onlangs gebruikt. EN het overkwam mij ook weer, net iets te weinig kaartjes voor de kerst..
Eri zei…
Twee heel mooie kaartjes!
Groetjes, Eri
Judith zei…
Prachtige kaartjes geworden.
Leuk dat je weer mee doet met de 10x10 bloemen.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge blog
Fijne Feestdagen...
Henriët zei…
Mooie kaartjes voor onze challenge.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT MD Challenge blog
Nicolette zei…
Ze zijn erg mooi Nancy. Ik kwam ook nog wat tekort.
Groetjes Nicolette
Hetty P. zei…
Ze zijn schitterend !!!
Wat een mooi dp heb je gebruikt, perfect voor deze kleine kaartjes.
Fijne avond,
Hetty
Aniet zei…
Prachtige kerstkaartjes Nancy met een supermooie tekst
leuk dat je meedoet met de challenge
groetjes van Aniet
DT MD Challenge blog
Mooie kaartjes Nancy
Gezellig dat je meedoet met de 2x 10x10 Challenge.
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog
Suzan zei…
Prachtige kaartjes heb je gemaakt Nancy!
Bedankt voor het meedoen en succes!
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog
Anita zei…
Mooie kaartjes Nancy.
Gezellig dat je meedoet met onze kaartjeschallenge.

Groetjes
Anita
MDblog

Wybrich zei…
Mooie kleine kaartjes heb je gemaakt.
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils