Kleurenkaartenteam # 2020/12 Warmgeel met 'speciaal' groen...

 Op de laatste woensdag van de maand
- en van het jaar -
verzamelt Martina weer haar kleurenkaartenteam rond zich.
Na het goud koos Marfien voor een bijzonder groen bij het warmgeel.

Ik dacht onmiddellijk aan een blokje van Studio Light, 
in de Industrialblokjes zat er volgens mij dergelijk groen en ook geel.


Het geel lijkt bij nader toezien eerder oranje, 
nadeel van veel met licht werken...
Sorry, was echt als warmgeel bedoeld...

Gebruikte materialen:
DP Industrial 2.0 : Studio Light PPIN73 en 74
Label: Noor
Tekst: Marianne Design CS1071
Brads: Card Deco

Ik probeerde ook met inktjes de kleuren wat te evenaren,
ik heb niet alle kleuren oxides,
 mijn Fossilised amber en Evergreen bough kwamen het dichtst in de buurt,
gemat op zwart en dan een groene basiskaart.
Ook niet echt perfect,
maar wel een leuk verjaardagskaartje bij...


Gebruikte materialen:
Stencil: Studio Light MASKSL40
Distress Oxides: Fossilised amber en Evergreen bough
Tekststempel: Crafts & Things (Elke Verschooten)

Dit is de inspiratiefoto:

Benieuwd naar de ander kaarten van het KKT?
Alle blogadressen vind je hier.
Ik doe zeker mijn KKT-blogrondje, 
misschien pas na nieuwjaar, maar komt zeker in orde.
Morgen ben ik er nog eens met een laatste kaartje voor 2020,
een aankondiging voor de nieuwe challenge bij 52 Weeks to Christmas.

Dankjewel voor je blogbezoekje
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees jullie berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Margreet zei…
Volgens mij heb ik dat papierblokje ook, in de gaten houden voor volgende maand. Je kaarten zijn heel verschillend, maar ik vind ze allebei heel erg mooi.
xxx Margreet
Hetty P. zei…
Wat een mooie kaarten heb je gemaakt.
Allebei heel verschillend ...
Fijne dag,
Hetty
Beide kaarten vind ik mooi Nancy.
Caroline zei…
Mooie kaarten, van de 1e vind ik de tekst super!
Groetjes Caroline
Colien zei…
Heel mooie kaartjes in deze kleurencombi, heel verschillend, maar beiden erg geslaagd!
grtz Colien
Diny zei…
Jij hebt zelfs twee leuke kaartjes gemaakt Nancy.
Wat heb je mooie teksten gebruikt!
Groetjes Diny
chantal zei…
2 heel verschillende kaarten, maar beide mooi.
De laatste kaart wou ik even zeggen als je distress oxide natspuit op je sheet de kleur veel feller is.
Fijne eindejaarsdagen
Chantal
Unknown zei…
Google doet moeilijk, maar ik kan gelukkig wel reageren.
Hij noemt me alleen "unknown"... nou ja!
Je kaarten zijn mooi, leuk dat je papier in de juiste kleuren had en knappe poging met je inkten. Lekker bezig geweest, Nancy!
Groetjes
Jantine
karin zei…
Een prachtige snijmal op je eerste kaartje Nancy. Geeft toch niet dat de kleur iets anders is, het gaat om het idee.
Fijne jaarwisseling.
Groetjes,
Karin
Rosina zei…
2 super leuke kaartjes zijn dit Nancy, leuk gedaan met deze speciale kleur groen..en prachtige tekststempels erop....
groetjes Rosina
Femminde zei…
Wat een leuke kaarten Nancy!!
En wat een toffe tekst. Zo waar en zeker in deze tijd.
Fijne jaarwisseling!!
Groeten van Femminde
Laurespage zei…
Twee mooie kaartjes, totaal anders van stijl maar zeker geslaagd. Groetjes en fijn einde jaar, Laurette
Ilse zei…
Heel leuke kaartjes, zo anders maar beide heel mooi.
Fijne jaarwisseling.
Groetjes,
Ilse
Je hebt zeker je best gedaan Nancy. Het zijn twee mooie heel verschillende kaarten geworden en op beiden heb je leuke teksten gebruikt.
Lieve groetjes Miranda
!neke zei…
Mooie kaarten Nancy !!!!
Leuke teksten ook !
groeten Ineke
Henriët zei…
Mooi gedaan! 2 heel verschillende kaarten maar ik vind ze beiden erg mooi.
Fijne jaarwisseling!
Groetjes van Henriët
marijke zei…
2 mooie kaartjes ondanks de kleuren! En wat een leuke teksten zijn dat! Maakt je kaartje gelijk heel speciaal! Groetjes Marijke.
GerJanne zei…
Mooie kaartjes allebei, En nu je het zegt van dat blokje van Industrials.... volgens mij heb ik dat ook ergens. Goede tip voor de volgende keer!
Marfien zei…
Mooie kaartjes Nancy, leuk dat je verschillende technieken gebruikte
Creatiels zei…
Twee totaal verschillende kaartjes, Maar allebei even mooi.knap.
Fijn eindejaar, geniet ervan in jullie bubbel en hou jullie gezond
Groetjes
Els
helemaal leuke kaartjes heb je gemaakt, mijn voorkeur gaat uit naar de eerste. jammer dat de kleuren niet zo goed overkomen, maar je kaart wordt 'goedgekeurd' door de jury hoor hahahahaha
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
nog fijne eindejaarsfeesten,
grtjs, martina
Een mooi kaartje met een mooie tekst Nancy! Fijne jaarwisseling!
Nelleke zei…
Het zijn 2 hele leuke kaarten geworden en de 2e tekst stempel is zo leuk. Ik wens je een goede jaarwisseling en een heel gezond en creatief 2021. Groetjes, Nelleke
Nancy zei…
Hey Nancy,

Jij hebt wel twee hele mooie kaartjes gemaakt! De tekst op die eerste is super! Doen we dat niet telkens we een kaart aan 't maken zijn? ;o)

Fijn eindejaar en op naar een mooi en creatief 2021!!

Liefs,
Nancy
Gina zei…
Twee leuke kaarten met mooie teksten ! Ik wens je een fijne jaarwissel! Groetjes, Gina
Sarah zei…
Ik vind het oprecht twee mooie kaartjes en teksten, die maken het echt af!
Een gezond jaar gewenst, op nog mooie blogcontacten X

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils