An-Na Swap 4 opdracht 1

 Op de 8ste van de maand zijn Angélique en ik er telkens met een swap-blogpost.

Toen Angélique in oktober langskwam voor een knutseldagje had ze het pakketje bij zich,
nou ja, pakketje, zeg maar pakket... 
Ik denk dat ik er heel het komende jaar rond nog kaarten mee zal kunnen maken!
Voortaan maken we onze pakketjes ook voor 4 maanden.

Inhoud van het pakket:
DP Blok groot - Craft Sensations
Luxe DP blok - DécoTime
Schudmateriaal div. - Craft Sensations
Kerst-foam-figuurtjes
goudkleurige rhinestones
Breed lint en wit/goud twine


De eerste opdracht:
Maak een kaart uit het luxeblok en gebruik zeker vellum op je kaart.

Om het vellum mooi tot zijn recht te laten komen
wou ik graag met een doorkijkje werken.
Even in mijn malletjes met bijzondere kaartmodelletjes zitten zoeken
om dit 'oudje' nog eens tevoorschijn te halen.

Zo ziet mijn kaart er dichtgevouwen uit:


Geopend:


En ook nog een bovenaanzicht:


Ik gebruikte uit het blok zowel 3 soorten dessinpapier, vellum en een aantal diecuts,
dat was voor mij wat zoeken, ik ben niet zo gewoon om daarmee te werken,
best handig!
Met zo'n blok kan je echt alle kanten uit!

Ik ben benieuwd wat Angélique gemaakt heeft!
Jij ook?  Neem je bij haar ook een kijkje?

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel voor je reactie,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier.

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Diny zei…
Wow.....wat een prachtige kart Nancy en het vellum komt zeker goed tot zijn recht! Ik heb het blok ook en vind het bijna zonde om te gebruiken zo mooi is het!
Bedankt voor je schitterend kerstkaartje Nancy dat afgelopen zaterdag al bij ons in de brievenbus zat.....heel erg leuk!
Groetjes nu ga ik even bij Angelique kijken,
Diny
Wat een mooie kaart met dit leuke pakket! Het modelletje is prachtig en ik vind het heel leuk gevonden dat je het vellum transparant gehouden hebt!
Rimmie zei…
Hele gave kaart! Mooi hoe je het vellum hebt verwerkt, is altijd wel een lastig iets. Leuk idee dit zo'n swap.

Groetjes

Rimmie
Eri zei…
Wow, super gedaan! En wat verrassend zoals de vellum tevoorschijn komt.
Groetjes, Eri
Margreet zei…
Dat is idd een flink pakket waar je de komende maanden wel mee voort kunt.
Dit kaartje is prachtig geworden en zeker door het vellum met de geëmboste tekst.
Hartelijk dank voor je prachtige kerstkaart!
xxx Margreet
Wies zei…
Leuk idee zo'n swap. Met dit pakket kun je zeker een poos vooruit.
je hebt een hele mooie kaart gemaakt. Zo komt het stukje vellum goed tot z'n recht. Leuk model!
Groetjes, Wies
Angelique zei…
Deze mooie kaart vond ik natuurlijk al in de brievenbus, zo'n bijzonder model en het vellum komt zo goed tot z'n recht. Ik vond het ook erg lastig met zo'n blok werken en denk niet dat het mijn ding is. Knap hoe sommige dames dat allemaal met elkaar combineren.
lieve groetjes Angelique
Rina zei…
Heel mooi kaartje en leuk zoals je het vellum hebt gebruikt.
Groetjes Rina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils