Creative Sketchy Girls : # 55 - Alles mag

 Voor de laatste challenge van het jaar bij Creative Sketchy Girls
 is het na de schetschallenge van vorige maand weer een thema,
ALLES MAG deze keer,
makkelijker kan toch niet he,
of krijg je nu keuzestress...    ;-)

Ik had in de Action een mooi papierblok gekocht,
veel donkerblauw, wat goud, ...
gecombineerd met een prachtige basismal  van Studio Light
 maakte ik deze kaart:


Achter het plaatje zit ook een labeltje verstopt:


Alle informatie over de challenge bij Creative Sketchy Girls
en heel veel inspiratie vind je hier.

Veel plezier met de challenge!

Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Margreet zei…
Mooie kleurencombi, Nancy. En wat is die basismal mooi met die hulsttakken!
Fijne zondag.
xxx Margreet
Nynke zei…
Mooi geworden! Ik ben ook helemaal weg van dit papierblok. Gelukkig zit er nog heel veel in voor volgend jaar!
Marfien zei…
Mooie kaart Nancy, leuk model
Een hele mooie kaart Nancy, mooi dat donkerblauw met goud. Leuk dat verstopte label erbij.
Lieve groetjes Miranda
GerJanne zei…
Ik heb dat blok ook, geloof ik. Heel mooi. En jouw kaart is een plaatje en ik houd van de verstopte labels op een kaart..
Bernadet zei…
Wat een supermooie kaart Nancy.
Dank je wel voor je prachtige kerstkaart.
Nicolette zei…
Het donkerblauw staat heel chic. Mooie kaart.
Groetjes Nicolette

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29