KLeurenkaartenteam # 2023/10 : Appelblauwzeegroen met roest

 Vandaag kleurt blogland in Vlaanderen en Nederland
dankzij Martina's Kleurenkaartenteam
Appelblauwzeegroen en Roest, de nieuwe kleur die Chantal mocht kiezen.


Ik vond in een blokje van Studio Light (Industrial 3.0) heel wat papiertjes met roestmotief,
perfect om in een patchwork te verwerken tot een stoere kaart...
Alles uitgesneden met een mal van Stampin'Up,
van de voorkant van basiskaart in Coastal Cabana sneed ik een strook van ca 3 cm af,
aan de binnenkant verwerkte ik op de strook een reepje roestpapier.


Dit was de inspiratiefoto:


Ook benieuwd naar de andere kaartjes in roest en appelblauwzeegroen?
Alle blogadressen vind je bij Martina.
Wil je ook eens meedoen?
Kijk dan volgende woensdag bij Martina,
dan zie je de oproep met het nieuwe kleur dat bij roest komt...

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !


Reacties

Geweldig wat een leuk idee en ontwerp!
Angélique zei…
Een heel mooie stoere kaart, gave vormen.
Prachtige kaart en heel mooi al die vakjes!
Groetjes, Caroline
Marfien zei…
Gaaf kaartje, mooi geroest papier, leuk patroon
Jantine zei…
Perfect papier voor deze kleurenuitdaging, Nancy. Ik keek ook bij mijn industrialmateriaal van Studiolight, maar had niks roestigs meer liggen. Leuke vormen voor je achtergrond gebruikt!
Groetjes
Jantine
Diny zei…
Wat een mooi patroon heb je gemaakt Nancy....leuk kaartje!
Groetjes Diny
Marijke zei…
Dat is een mooi aartje geworden en als ik dan zo weer je figuurtjes zie dan denk ik ja dat heb ik ook had ik ook zo kunnen doen. Vergeet zulke dingen dan altijd weer! Mooi gemaakt Nancy. Gaaf met al die mooie randjes eronder! Groetjes Marijke
Nelleke zei…
WoW ja, de perfecte combinatie en wat een gave kaart is het geworden, weer een idee voor de volgende maand want dat soort roestvlekken heb ik ook nog liggen. Groetjes Nelleke
!neke zei…
Gave geometrische kaart !!!!
groeten Ineke
Daphne zei…
Wat een goed idee, deze patchwork voorkant.
Heel gaaf effect vind ik het geven.
Femminde zei…
Wat een mooie strakke kaart!! En ja ik had denk ik hetzelfde papierblokje...
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
chantal zei…
Wat een toffe kaart met dit patrooon.
Ik heb een kaart gemaakt maar mijn naam staat er nietbij
Liefs Chantal
Mooie, stoere kaart Nancy! Het papier past perfect bij de KKT-inspiratie-foto! Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup
Super stoere mannenkaart heb je gemaakt Nancy, het designpapier past er prima bij.

Groetjes Yvon Doensen
Colien zei…
Heel leuk geworden met dit patroon en toffe papiertjes, mooi kaartje voor het KKT van deze maand!
grtz Colien
GerJanne zei…
Prachtige kaart! Mooie stans is het en de kleuren zijn perfect!
Nancy zei…
Hey Nancy,
Perfect is deze kaart voor de opdracht van deze maand. Mooie snijmal op de voorkant en leuke papiertjes om hem op te vullen. Meer moet dat niet zijn!
En ja, ik ben de laatste week nogal vroeg wakker geworden en als ik niet meer kon slapen, ging ik maar verder de serie bekijken. Nu weer op de been en nog zo veel afleveringen te gaan maar ook veel andere zaken te doen, zeker in mijn ateljee. Over de wachtende strijk maar niet te spreken...
Liefs,
Nancy
Caroline zei…
ja heel leuk op deze manier, mooi gedaan, groetjes Caroline

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29