An-Na Swap # 10 - opdracht 2

 

Vandaag zijn Angélique en ik er weer met een swap-post.
Dit is het toffe pakket met mooie papiertjes en materialen
en daarbij een opdrachtenlijst om U tegen te zeggen... ;-)

12  30x30 dubbelzijdig dp
12  groene design vellum
12  oranje design vellum
2   glanzend wit cardstock
2   zacht oranje papier
2   vel embossing stickers
1   slimline stansmal
1    takjes stansmal
  verschillende lintjes
beetje touw en paar rhinestones

De opdracht voor vandaag:
Kies een onderwerp met de F/G/H/I of J,
maak een kaart waar je zeker het vellum bij gebruikt.

Het gekozen thema:
Felicitatie,
Gefeliciteerd,
Happy Birthday,
Ieperdepiep 😀,
Jarig...


Net terug van Holland koos ik voor een mooi oranje vel dessinpapier als basis voor mijn kaart...
Ik gebruikte een slimlinestans van DécoTime en maakte er een schudkaart van, 
dat vond ik wel leuk met dat bloemetjesvellum !
Het takje stanste ik met een van de takjesmallen uit het pakket.
De tekststempel is van Stampin' Up!


Ik ben heel benieuwd naar de kaart van Angélique!
Breng je haar ook een bezoekje?

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !

Reacties

Angelique zei…
Haha geweldig, alle letters gebruikt. Mooie kaart in een leuk model. Goed idee om het vellum te gebruiken voor het schudgedeelte, geeft een zachte uitstraling.
Lieve groetjes Angélique
Je@net zei…
Gaaf pakket en een erg leuk kaartje!
karin zei…
Ook zo'n mooi kaartje maar heel anders als dat van Angelique.
Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Karin
Caroline zei…
Bij jou ook een heel leuk kaartje te zien!
Groetjes Caroline
Diny zei…
Ook jouw kaartje is heel erg leuk geworden Nancy....wat een gaaf pakket!
Groetjes Diny
Nicolette zei…
Heel mooi gemaakt.
Groetjes Nicolette
GerJanne zei…
ZO dat is een mooi pakket! EN je eerste kaart ermee is volgens mij helemaal geslaagd. Mooi gedaan met het vellum!
Angélique zei…
Ee heel fleurige kaart, mooi gemaakt.
Mooi pakket.
Daphne zei…
Haha, dat Ieperdepiep🤣.
Je voldeed wel goed aan de opdracht, wat een leuke kaart is dit geworden.
Het vellum, met de bloemen, vind ik erg mooi.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29