Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/40 - reminder schommelkaartchallenge

 Vandaag vind je bij 52 Weeks to Christmas een reminderpost voor de lopende challenge. 

Martina koos voor het thema schommelkaartjes.

Ik maakte nog 2 schommelkaartjes:


De basis is een stans van Studio Light,
(ooit eens de basis bij een workshop bij Elke Verschooten)
het papier en de tekststempels zijn van SU, de schattige stempels van Marianne Design.

Hieronder zie je ze nog wat beter:



Ook zin om mee te doen met de schommelkaartchallenge?
Dat kan nog tot vanavond 23u55.
Je kan je kaartje hier linken.
Je 'gewone' kerstkaartje kan je linken bij het blogbericht van vandaag.

 Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!


Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !

Reacties

Hetty P. zei…
Wat een leuke kaartjes.
Ik wist niet dat er ook al een wiebelstans op de markt is.
Fijne dag,
Hetty
Een leuk idee om deze stans voor een schommelkaart te gebruiken. Het zijn mooie kaarten met deze lieve stempels.
Groetjes, Caroline
wat een mooie wiebelkaartjes met de leuke stempeltjes, ik wist niet dat er een stands was voor een wiebelkaart
groetjes ellen
Angélique zei…
Heel leuke kaarten, weer eens wat anders, ovale wiebelkaarten. De stempels zijn zeker schattig.
Irene zei…
Mooi met de cirkel zo in het wiebel modelletje, schattige stempeltjes!
XxIrene
Jantine zei…
Leuke kaarten, Nancy! Ik wist niet dat er een speciale stans voor wiebelkaartjes bestaat. Mooie afbeeldingen heb je gebruikt.
Groetjes
Jantine
Super leuk deze ovale wiebel kaarten!
Eri zei…
Leuk deze ovale wiebel met die schattige stempeltjes.
Groetjes, Eri
Ellen zei…
Twee hele leuke wiebels laat je zien Nancy…weer eens wat anders met deze “onbekende” stansjes.
Mooi aangekleed ook, top!
Groetjes Ellen
Marijke zei…
Wat en leuk modelletje wiebelkaart! Het lijken wel ruimtescheepjes! Ik vind ze leuk! groetjes Marijke
Diny zei…
Ik had ook geen idee dat er een stans bestond voor een wiebelkaartje....wat een leuke kaartjes zijn het Nancy!
Groetjes Diny
marian zei…
Wat een leuke wiebelkaarten heb je gemaakt, erg mooi weer een heel ander modelletje.
Groetjes van Marian.
Leuke wiebelkaarten heb je met die stans gemaakt Nancy, leuk model zo ovaal met cirkel in het midden.
Lieve groetjes Miranda
Suzan zei…
Prachtige schommelkaartjes Nancy!
Groetjes Suzan
Rina zei…
Hele mooie wiebelkaartjes heb je gemaakt.
Handig dat je hier een stans voor hebt. Ik wist niet dat die er was.
Groetjes Rina
Crealientje zei…
Hele leuke schommelkaarten met leuke stempels!
Handig zo'n stans,gemak dient de mens🙂.
Groetjes Crealientje.
Daphne zei…
Jij ging lekker zeg, 2 schommel kaartjes maarliefst.
Ze zijn leuk hoor.
Mooi, zoals je de cirkel hebt verwerkt, het lijkt net of het "in" de kaart zit, als je snapt dat ik bedoel
Ans Gilbert zei…
Wat een goed idee om de stans van SL zo te gebruiken, ik heb deze volgens mij ook nog liggen.Schattige stempels heb je gebruikt,
Groetjes,
Ansx
twee hele leuke winterse schommelkaartjes.
Liefs Annemarie en Merit
!neke zei…
Beide super leuk !!!!
Groeten Ineke
Marfien zei…
grappige kaartjes, leuk papier
Nancy zei…
Hey Nancy,
Eindelijk tijd voor een kerstkaartenblogrondje...
Ik had jouw kaarten al meteen gezien maar had nog geen tijd om de hele ronde te maken... Het is weer een leuk setje geworden!
Liefs,
Nancy

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29