In onze gedachten...

Ik vertelde gisteren in mijn blogbericht
dat ik van Angélique prachtige A5-vellen dessinpapier kreeg van Paper Favourites.

Gisteren zag je een slimline kerstkaart gemaakt uit één van de blaadjes,
met de smalle reststrook maakte ik natuurlijk nog een kaartje,
het zou te jammer zijn om dit prachtige papier niet te gebruiken.


Gebruikte materialen:
Dessinpapier Winter Landscapes A5 - Paper Favourites
Cardstock: Peccan Pie - SU
Tekststempel en banner: SU

Ik vergat vooraf een foto te nemen van het papier,
maar zo heb je een idee van het A5-papier...


 Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!


Crealieve groetjes
Nancy
PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !


Reacties

wat een mooi stijlvol kaartje met het mooie papier, meer heb je niet nodig
groetjes ellen
Ellen zei…
Prachtig deze kaart en zeer stijlvol!
Mooi papier waar je alle kanten mee op kan, zoals de slimline…top!
Groetjes Ellen
Caroline zei…
Heel mooi gemaakt! Prachtig papier
Groetjes Caroline
Freubelmina zei…
Wat mooi papier zoal doet….je maakte hele mooie troostrijke kaarten Nancy!
Angélique zei…
Een prachtige kaart, het papier is perfect voor een condoleancekaart.
Wies zei…
Mooie stijlvolle kaart maakte je met de reststrook van dit prachtige DP.
Nancy zei…
Hey Nancy,
Tijd nu voor een kerstkaartenrondje. Als je super mooi papier hebt, heeft het meestal niet veel nodig om er mooie kaarten mee te maken. Deze zijn prachtig!
Liefs,
Nancy

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29