Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/41

 Toen Angélique eind september kwam logeren 
kreeg ik prachtig dessinpapier van Paper Favourites van haar,
heel mooie vellen, stijl aquarel, maar A5-vellen...
Zouden prachtige kaarten zijn, maar dat wordt bij ons duur in versturen...

Dus... de schaar er in...
en dit werd mijn eerste kerstkaartje
(wat ik met de rest maakte zie je morgen...)


Heel eenvoudig, maar ik vind het een heel mooie kaart,
al zeg ik het zelf      ;-)

Gebruikte materialen:
Dessinpapier Winter Landscapes A5 - Paper Favourites
Cardstock: Peccan Pie - SU
Basisstans slimline: JMA - Studio Light
Herten: Noor
Tekststempel: More Wishes - SU
Lint: SU

Maakte je ook een kerstkaartje?
Dan kan je dit linken bij 52 Weeks to Christmas,
we vinden het leuk om al die variatie aan kerstkaartjes te zien.

Je vindt er deze week ook de inspiratiekaartjes van Suzan en Marijke
en...
de uitslag van de wiebelkaartchallenge.
De winnaars zijn
1. Annie (25)
2. Trudy (2)
3. Danielle (26)
Proficiat aan deze 3 dames,
maar ook aan alle andere deelnemers, we zagen prachtige kaartjes voorbijschommelen...

 Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!


Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !

Reacties

wat een mooi kaartje met het mooie dp en de leuke hertjes
groetjes ellen
Nicolette zei…
Door het mooie papier heeft het verder niet veel nodig.
Groetjes Nicolette
Angélique zei…
Prachtig, heel sfeervol.
Zo mooi, ik hou hier van.
Wat een prachtig kerstkaartje is het geworden, heel mooi die achtergrond!

Liefs, Merit en Annemarie
Marijke zei…
Zeker een mooi kaartje geworden! Heb je dat ook zelf getekend? Knap hoor! Groetjes Marijke
Trudy zei…
Wow wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Mooi ook die letters van de tekst!
Groetjes Trudy
Je@net zei…
Maar wel erg mooi geworden, Nancy!
lenywim35 zei…
hEELLOGISCH nANCY. Maar ook bij onsliegen dee postzegelprijzen er niet om. Ik wildekinderpostzegels kopen,maar ben maar evendoorgelopen. Leuk is dat niet meer. Maar even wachten op deKerstzegels. Heb wel al wat kerstkaarten gekocht. grtsLeny
Jantine zei…
Leuke kaart, Nancy. Goed opgelost zo met het papier, als het formaat niet gunstig is heb je gelukkig altijd nog de schaar.
Groetjes
Jantine
Diny zei…
Prachtig kaartje Nancy....wat leuk gedaan!
Groetjes Diny
Suzan zei…
Prachtig kerstkaartje Nancy!
Groetjes Suzan
Eri zei…
Je hebt er een prachtige kaart gemaakt Nancy, en er helemaal je eigen draai aan gegeven.
Groetjes, Eri
Rina zei…
Dat papier is inderdaad heel mooi en leuk gedaan met de hertjes op de voorgrond.
Groetjes Rina
Ans Gilbert zei…
Heel mooi papier en leuk met de hertjes en het lintje erbij,
Groetjes,
Ansx
Wies zei…
Mooie slimline kaart maakte met dit mooie DP en de hertjes op de voorgrond.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

An-Na Swap : # 9/6

Kadoosjes met Pronty Stencils