Cheerful Sketches # 125 - laatste reminder

 Vandaag vind je bij Cheerful Sketches de laatste reminder voor de lopende challenge,
deelnemen kan nog tot de 28ste om 18 uur.

Ik mocht voor mijn reminderkaartje een digi van All Dressed Up inkleuren 
en maakte dit kaartje:


Gebruikte materialen:
Digi Wellie Boots van All Dressed Up
ingekleurd met alcoholmarkers
DSP en tekststempel: Stampin Up
touw: Vaessen



Dit is de schets.
Veel plezier met de challenge!
Hier vind je alle info over de challenge
en kan je ook je kaartje linken.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !


Reacties

Angélique zei…
Ah, wat heb je een mooie kaart gemaakt Nancy, de digi is zo mooi ingekleurd. Knap dat je zo fijntjes kunt kleuren met markers.
wat een mooi kaartje met de leuke sketch en het te schattige stempeltje
groetjes ellen
Margreet zei…
Allebei dezelfde digi en dezelfde schets en toch heel verschillende kaartjes. Je hebt mooi gekleurd!
xxx Margreet
GerJanne zei…
Heel mooi voorbeeld is het! Ik hoop er deze week nog mee aan de slag te gaan!
Rina zei…
Heel mooi kaartje met die leuke digi.
Groetjes Rina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29