Sending you Sunny Thoughts

Op FB zag ik een heel mooie kleurencombi voor een challenge,
omdat ik vorige week al een paar 'zee'kaartjes gemaakt had in gelijkaardige kleurtjes
(zie hier, hier en hier)
maakte ik nu iets helemaal anders met deze kleuren.

We zijn wat in kattenmodus nu
door de komst van onze (monsterlijke ha ha) tweeling.
Onze Dimi vindt het nog altijd jammer dat er geen ros katje bij zit,
vandaar :


Gebruikte materialen:
Love Cats (ret.)
Stitched Rectangle dies (ret)
Gumball Machine dies (ret)
Cardstock: Very Vanilla, Copper Clay, Pool Party en Lost Lagoon
Inkt: Lost Lagoon

Ik stanste balkjes en bouwde er een kleurrijk gestreept muurtje mee,
(challenge Stripes - Global Design Project)
daarop een kat,
in tegenstelling tot de onze ligt deze lekker te dromen op het muurtje... ;-)

   

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !

Reacties

Ela zei…
Prachtig kaartje in deze kleuren! De zeekaartjes zijn ook mooi in deze kleurstelling. Groetjes Ela
wat een mooi kaartje met de leuke strookjes dp in verschillende kleurtjes en de leuke liggende poes wat ligt ie daar gezellig
groetjes ellen
Margo zei…
Wat schattig is deze Nancy
Groetjes
Margo
Diny zei…
Wat een mooie kaart in deze kleuren Nancy met als blikvanger de leuke kat!
Groetjes Diny
Monique zei…
Dat snap ik wel dat je helemaal into de katten bent. Dit is ook een heel leuk kaartje. Leuk met die stiksel strookjes.
Een heel leuke kaart in deze kleurencombinatie en met die blokken gestapeld.
!neke zei…
Heel mooi in deze kleuren !!!!
groeten Ineke
GerJanne zei…
Wat een leuk idee Nancy! Net een gekleurde muur wat hij op ligt!
Freubelmina zei…
Een hele leuke kaart in deze kleuren Nancy, je bouwde een gaaf muurtje…leuk idee!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29