Cheerful Sketches # 122 - laatste reminder

 Vandaag vind je bij Cheerful Sketches de laatste reminderpost van juli.
Deelnemen kan nog tot de 28ste om 18 uur.

Ik heb 2 kaartjes vandaag.

Het eerste is met een digi van All Dressed Up, Summer Ice Cream:

Gebruikte materialen:
Digi Summer Ice Cream - All Dressed UP
ingekleurd met alcoholmarkers
Cirkel: Avec
Tekststempel: Marianne Design
Pons, DSP, plakparels en ijsje: SU


***

Het tweede kaartje is met een digi van Sheep Ski Designs, Feathers n°273


Gebruikte materialen:
Feathers, n°273 van Sheep Ski Designs
ingekleurd met alcoholmarkers
DSP Bright & Beautiful: SU
Tekststempel: Marianne Design
Cirkel: Avec
Pons en plakparels: SU


Dit is nog eens de schets:

Veel plezier met de challenge!
Je kaartje kan je hier linken.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !

Reacties

Nicolette zei…
Mooie kaarten Nancy.
Heb je een leuke verjaardag gehad?
Groetjes Nicolette
karin zei…
Mooie kaartjes in zachte kleuren.
Nog proficiat met je verjaardag! Leuke dag gehad en veel kaartjes ontvangen 😉?
Groetjes,
Karin
Wies zei…
Twee mooie voorbeeldkaarten voor de challenge. De eerste met "Summer ice cream" is ook weer anders als die van mij met dezelfde digi en sketch. Dat vind ik altijd leuk om die verschillen te zien.
Ik hoop dat je een gezellige verjaardag hebt gehad. Ik lees net dat mijn kaartje goed is aangekomen. Fijn om te horen en dat je hem leuk vindt.
Groetjes, Wies
Ellen zei…
Eerst nog van harte met je verjaardag en zo te lezen heb je een leuke dag gehad!
Je kaartjes zijn beeldig met de leuke plaatjes…top!
Ook de kaart hieronder ziet er toppie uit, prachtig gemaakt!
Groetjes Ellen
Marlies zei…
Een hele mooie kaart in mooie zachte pastel kleuren en met een schattige afbeelding. groetjes, Marlies
Margo zei…
Superleuke kaartjes Nancy
Groetjes
Margo

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29