Elke donderdag een kerstkaartje ... # 2023/30 - Nieuwe challenge NOSTALGIE

We zijn de laatste week van juli,
dus start er bij 52 Weeks to Christmas weer een nieuwe challenge.

Miranda mocht het thema kiezen,
zij kiest voor "NOSTALGIE,
wat doet jou aan vroeger denken".

Hier moet ik niet lang over nadenken,
Kerst was de lievelingsperiode van mijn moeder,
en al stonden er bij ons het jaar door wel veel kaarsjes,
dan was dat met Kerst zeker het geval !
Vandaar dit kaartje :

Gebruikte materialen:
Basismal Oriental Tags: Studio Light
Pilar Candle Trio: Memory Box
Label en tekststempel: SU
(Seasonal Label & Fantastische Feestdagen)
washitape en dots: SU
Touw: Artemio

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


Reacties

wat een mooi kaartje met de kaarsen en de leuke details
groetjes ellen
Caroline zei…
Leuk zo'n herinnering aan vroeger. Hier staan ook altijd kaarsjes maar zo in september ga ik altijd weer volop branden! Leuk gedaan zo!
Groetjes Caroline
Prachtige labelkaart, heerlijk die fijne herinneringen.
:Liefs Annemarie en Merit
Colien zei…
Heel mooie kaartje, leuk die herinneringen!
grtz Colien
Jantine zei…
Mooie kaart met prachtige kaarsen, Nancy!
Ik heb ook kaarsen op mijn kaart. :-)
Groetjes
Jantine
Nicolette zei…
Leuke kaart met een mooie herinnering naar je moeder.
Groetjes Nicolette
Een mooie kerstkaart Nancy met een mooie herinnering aan je moeder.
Lieve groetjes Miranda
Marijke zei…
Een mooie kaart met een mooie herinnering! Een leuke uitdaging toch? Je hebt je kaartje mooi gemaakt met een beetje nostalgie! Groetjes Marijke
marian zei…
Een mooie kerstkaart met de kaarsen.
Groetjes van Marian.
Mooi die kaarsen. Jullie hadden vroeger dus heel sfeervolle kerstdagen? Mooie herinnering.
Diny zei…
Prachtig Nancy....ja we hebben wat kaarsjes gebrand vroeger he!
Groetjes Diny
Wies zei…
Mooie labelkaart met kaarsen.
Groetjes, Wies
Margreet zei…
Mooi kaartje met een nostalgische herinnering.
xxx Margreet
GerJanne zei…
Het is zo leuk om al die verhalen te lezen over vroeger. Jouw labelkaartje is ook weer een plaatje!
En wat raar dat die Norton mij blokkeert. Je kunt zien aan het slotje dat mijn blog veilig is...volgens mij hebben wij nu geen Norton meer, want ik werd gek van de firewalls die hij steeds opwierp en ik weer ergens niet inkon...en vreemd, bij maar een paar blogs. Ik weet even niet welke virusscanner we nu hebben...
Suzan zei…
Supermooie kaart heb je gemaakt voor de Challenge Nancy!
Groetjes Suzan

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29