Kleurenkaartenteam # 2023/7 Wit en mintgroen

 Vandaag kleurt blogland in Vlaanderen en Nederland
wit en mintgroen
dankzij Martina's Kleurenkaartenteam (KKT).

Een mooie kleurencombinatie!

Ik maakte dit kaartje met een meer dan toepasselijke tekst:

Gebruikte materialen:
Inkt: Pool Party - SU
hangplantje (pipranka): Gummiapan
stempels: Crafting with you - SU
Dessinpapier: kadootje van Angélique

Benieuwd naar de andere wit/mintgroene creaties?
Alle blogadressen vind je hier,
Altijd leuk het KKT-blogrondje,
hoe iedereen andere kaarten maakt met 2 kleuren,
evt. aangevuld met wit/zwart/kraft...

Ook zin om eens mee te doen met het kleurenkaartenteam?

Volgende woensdag vind je bij Martina een nieuwe oproep
met de nieuwe kleur bij mintgroen.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !

Reacties

Colien zei…
Heel mooi kaartje in het gevraagde wit/mint! Inderdaad een toffe, bijpassende tekst, mooi!
Grtz Colien
Daphne zei…
Wat een leuk idee, dat takje in de hoek en dan op het schilderij net zoiets, net of het na geschilderd is.
Mooie combinatie en knap dat je het echt alleen wit en mint groen hebt gehouden.
De tekst is perfect voor ons kaarten maaksters🥰
wat een mooi kaartje met de mooie kleurencombinatie leuke details en een leuke tekst heb je gebruikt
groetjes ellen
Wilma zei…
Waar zouden we zijn zonder onze hobby Nancy? Je hebt een SUPER MOOI kaartje gemaakt in de kleuren van het Kleurenkaartenteam.
Liefs, Wilma 😀😀😀
Leuke kaart werd het met deze mooie stansen!
Jantine zei…
Hele goeie tekst, Nancy! En leuk met dat canvas op de ezel! Toffe kaart.
Groetjes
Jantine
Nelleke zei…
Nou ik wordt helemaal blij als ik deze tekst lees, is zeker op mij van toeassing. Mooie kaart geworden in de kleuren. Groetjes Nelleke
Een mooie kaart en die tekst klopt helemaal!
Groetjes, Caroline
Marijke zei…
Wat een mooi kaartje geworden Nancy! En die tekst vind ik heel mooi gevonden hoor! Past precies bij ons! Groetjes Marijke
Marfien zei…
goed idee om iemand een schilderij met bloemen te geven, vrolijk kaartje Nancy
Diny zei…
Perfecte kleuren Nancy....wat een gave kaart!
Groetjes Diny
Nancy zei…
Hey Nancy,
Wat een super mooie kaart is dit!
Als ik de reacties lees, voelt iedereen zich wel aangesproken en willen ze allemaal deze kaart graag ontvangen. Zet mij maar mee op het lijstje, haha!
Liefs,
Nancy
lenywim35 zei…
Hi Na. Ik loop veel te denken,omdat ik tob met van alles. Nu gisteren gehoord dat ik vanafvrijdagin beide ogen een injectie krijg. Daar ben ik helemaal niet blijmee,maar demaculazit nu in beide ogen. cy. Ben mijn verjaarsagenda kwijt. Balen natuurlijk, die is denkelijk met wat reclamedeprullenbak ingegaan. Beetje dom is dat wel. Ik zal het zeker el zelf gedaan hebben. Fijne dag Nancy. Groetjes ook van Wim. Knuffel vanLeny
Margreet zei…
Mooi kaartje in de gevraagde kleuren en die tekst is supergaaf!
xxx Margreet
Femminde zei…
Wat een super gave kaart in deze kleurencombi!!
Fijne week!!
Groeten van Fe,,omde
Wat een prachtig kaartje Nancy, mooi hoe het doek op een standaard staat, wat is het toch een prachtige combinatie deze keer bij KKT. Groetjes Ingrid.
chantal zei…
mooie kaart, dit is de perfecte kleur inkt dat jij hebt.
Liefs Chantal
GerJanne zei…
Geweldig! Wat een mooie kaart is het!
Die inkt is echt perfect, he! Goed bij de hand houden maar voor de volgende!
Laurespage zei…
Heel, heel mooi ! Een fijne kaart en een toffe tekst.
Groetjes, laurette
Een dagje later dan gepland, maar toch even een KKT-rondje doen! Mooi kaartje, leuk in de KKT-kleuren! Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup
Caroline zei…
Mooie kaart, een set die ik nog niet heb groetjes Caroline
Sarah zei…
Super mooie kaart met zeer toepasselijke tekst. Xx
Caroline zei…
Heel mooie kaart groet Caroline

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29