An-Na Swap #9/7

  Vandaag zijn Angélique en ik er weer met een swappost.

We werken nog altijd met het pakket 'Write your Story' 
van Jenine's Mindful Art.

De opdracht deze keer:
Maak een kaart met de grote slimline stempel.


Ik kleurde de kaart in met aquamarkers.
De stempel is al druk op zichzelf, voor de rest dus sober gehouden.
Ik deed er wel een paar rub-ons op
en onderaan een paar jutebloemetjes van Do-Crafts.
Geen borders want anders moet die in een A5-enveloppe verstuurd worden
wat sebiet dubbel of driedubbel portkosten is...

Gebruikte materialen uit het pakket:
Stempel Books & Flowers (JMA-WYS-stamp209)
Rub-ons (JMA-WYS-RUB02)
Doily Slimline Card (JMA-WYS-CD200)

Ik ben benieuwd naar de kaart van Angélique,
jullie ook?  Haar blog vind je hier.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !

-


Reacties

Caroline zei…
Prachtig gemaakt Nancy!
Groetjes Caroline
Angelique zei…
Mooi die sprekende kleuren. Ook ik twijfelde of ik er nog iets bij ging doen, ik vind die rub-ons wel een heel goed idee. Oeps, ik heb helemaal niet gedacht aan de maat voor de envelop.
Lieve groetjes Angélique 6
Eri zei…
Wow, een prachtige kaart.
Groetjes, Eri
karin zei…
Prachtige stempel en mooi ingekleurd.
Groetjes,
Karin
Daphne zei…
Lastige opdracht.
Maar ook jij bent er goed in geslaagd.
Wat een mooie stempel, die heeft niet veel toevoegingen meer nodig.
Marfien zei…
Mooi stempel heb je gebruikt, Gaaf kaartje Nancy
Wat een prachtige kaart met die mooie achtergrond Nancy. Geweldige stempel en zo mooi ingekleurd.
Groetjes Antje
Een mooie stempel en mooi ingekleurd en verwerkt tot kaart Nancy.
Lieve groetjes Miranda
Nicolette zei…
Ik vind hem echt prachtig.
Groetjes Nicolette

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29