Girlz Creative Crafts # 39 : Strand, zee, maritiem

 Vandaag start bij Girlz Creative Crafts weer een nieuwe challenge.

Thema:
Strand, zee, maritiem...

Vind ik als 'kustbewoner' heel leuk natuurlijk!
Ik maakte dit kaartje:



Het plaatje, de randmal, de tekststempel en het dessinpapier zijn van Marianne Design
De strandhuisjes zijn van Gummiapan.

Deelnemen aan onze challenge kan tot 14 augustus,
denk eraan,
dit challengeblog wil kaartjes zien met plaatjes (3D, foto, prent, ...)
of met opbouwfiguurtjes.
Veel plezier met deze challenge.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !


Reacties

Daphne zei…
Leuk!!
Helemaal zomers, ik word er blij van.
Hermien zei…
Leuk kaartje Nancy, je krijgt spontaan zin om naar de kust te gaan!

groetjes Hermien
Nicolette zei…
Mooie kaart Nancy.
Groetjes Nicolette
Trijntje zei…
Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Leuk dame gesteld. Groeten Trijntje
karin zei…
Mooi kusttafereeltje Nancy.
Groetjes,
Karin
Caroline zei…
Leuke kaart met het mooie kader om het plaatje!
Groetjes Caroline
wat een mooi kaartje met de mooie achtergrond en leuke tafereeltje het is net of er hoge golven zijn achter de vuurtoren leuk dat kader erom heen.
groetjes ellen

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29