Kleurenkaartenteam : # 2021/01 Bijzonder groen en magenta

 Vandaag viert het Kleurenkaartenteam (KKT) een virtueel feestje,
over de landsgrenzen heen...
want vandaag, op deze 4de woensdag van januari,
is het 10 jaar dat Martina deze leuke 'opdrachten' organiseert en dirigeert.

Blogland kleurt vandaag in Nederland en België groen en magenta
want bij het 'bijzonder groen' van Marfien
koos Jantine deze maand Magenta als nieuwe kleur.



Dat deed me al snel naar mijn Stampin' Up-papiertjes grijpen, 
want Magenta is één van de kleuren van 2020-2022...

Ik maakte 2 kaartjes.

Het eerste is er eentje voor Demi, de dochter van Angélique, die volgende week 19 wordt.


Het andere maakte ik met de schets van The Paper Players.



en de rest van de tekst aan de binnenkant...

Gebruikte materialen:
DSP In Color 2019-2021 en 2020-2022 (Pretty Peacock en Magenta Madness)
Inkt Pretty Peacock (SU)
Tekststempels: Special Reason - SU
Mini Doily: Cheery Lynn
Cijfers: Marianne Design
sequins: Woven Threads - SU

Wil je Martina feliciteren met het jubileum van haar organisatie?
Benieuwd naar de kaartjes van het KKT?  
Alle adressen van de deelnemers en het blog van Martina vind je hier.

Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees die berichten altijd met veel plezier.


Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Marijke zei…
Dat zijn twee prachtige kaartjes geworden! Heel mooi dat papier wat mooi uitkomt met het KKT. en de teksten maken het af! Heel mooi gedaan Groetjes Marijke.
Je@net zei…
Erg leuke kaarten, Nancy!
Twee mooie kaarten heb je met deze mooie kleuren gemaakt Nancy.
Lieve groetjes Miranda
Het was inderdaad heel handig dat magenta dit jaar in de in-colors zat. Ik heb precies dezelfde kleur gebruikt maar dan het cardstock. Het DSP is nog leuker, de subtiele printjes geven echt iets extra's aan je kaarten. Ook het tekstje aan de binnenkant van je tweede kaart is top. Heel leuk gedaan!
Diny zei…
Je hebt twee hele leuke kaartjes gemaakt met de KKT kleurtjes Nancy!
Groetjes Diny
Nancy zei…
Hey Nancy,

Ik zag de naam op jouw kaart en moest meteen aan Angelique denken. Ik heb haar ooit een uitgesneden Allstar opgestuurd waarmee ze een kaart voor jarige Demi wou maken.
Leuke kaarten trouwens! Ik had gisteren ook het alfabet van SU vast. Moet het dringend nog eens gebruiken, zit zowat verloren achteraan mijn alfabetten verstopt...

Liefs,
Nancy
Margreet zei…
Wat een gave kaartjes, Nancy. Vooral de kaart voor Demi vind ik heel erg geslaagd.
xxx Margreet
Ilse zei…
Heel leuk je beide kaarten! Misschien een kleine voorkeur voor de kaart voor Demi, haar naam erop maakt het zo persoonlijk.
Mooi zoals je het papier terug hebt laten komen in de letters van haar naam. Wat een schitterende tekst op je tweede kaartje. Prachtige KKT inzendingen,groetjes Petra
Heel mooi Nancy en vooral met de naam erop, de kaart met de tekst vind ik ook mooi en fijntjes.
Ellen zei…
Wat een toffe kaarten! Vooral de eerste vind ik helemaal geweldig.
Wilma zei…
Je vroeg op mijn blog of ik nog een rondje ging maken.....ja hoor Nancy.....ik ben er mee bezig. Zo kwam ik op je blog om te zien dat je 2 MOOIE kaartjes hebt gemaakt in de kleuren Magenta en Groen.
Liefs Wilma ☺☺☺
Jantine zei…
Wat leuk, ik wist helemaal niet dat magenta een incolor is bij SU... handig!
Heel mooie kaarten heb je gemaakt, knap gedaan!
Groetjes
Jantine
wow, dat valt dan weer aardig mee, dat je die kleurtjes lekker op voorraad hebt ! twee leuke kaartjes heb je gemaakt, helemaal goed, met de juiste kleurencombo. mooi resultaat geeft dat
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs,martina
Rosina zei…
2 hele mooie kaartjes heb je voor deze kleurenuitdaging gemaakt Nancy.. PRACHTIG!!!
groetjes Rosina
chantal zei…
Wat een mooie kaarten. Ik had het moeilijk en het is dan ook helemaal wat anders geworden. Maarja meedoen....
Liefs Chantal
GerJanne zei…
Heel mooie kaartjes heb je gemaakt. Voor Demi is mooi gedaan met die vormen zo op de kaart en bij de andere vind ik het een heel gave tekst.
Gina zei…
Twee leuke kaarten Nancy in deze mooie kleuren combi ! Groetjes, Gina
Colien zei…
Twee heel gave kaartjes in de kleurtjes van deze maand!
grtz Colien
!neke zei…
Zeer geslaagde kaarten !
Mooie kleuren !
Groeten Ineke
Nynke zei…
Twee mooie kaarten, beide erg goed geslaagd! En wat een leuke tekst op de tweede kaart!
Groetnis, Nynke
Henriët zei…
Super mooie kaarten! Tof papier had je in de gevraagde kleuren.
Groetjes van Henriët
Marfien zei…
Mooie kaart voor Demi, leuk papier is dit. toffe schets voor de tweede
Daphne zei…
2 Kaartjes maarliefst, wat goed van je.
Ik vind ze leuk zeg, beide.
Ze zijn heel verschillend maar wat zijn ze leuk.
karien zei…
Leuke kaartjes
Groetjes Karien
Laurespage zei…
2 mooie kaartjes Nancy en je papiertjes uit de voorraad pasten perfect voor deze KKT.
Groetjes, Laurette
Femminde zei…
Wat een leuke kaarten Nancy!! En zo lekker verschillend. En tof detail zo aan de binnenkant.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Twee mooie Nancy! Leuk hoe verschillend ze zijn, maart beide in de KKT kleuren! Heel geslaagd!
Nelleke zei…
Wat een vrolijke kaarten zijn dit Nancy. Ze zijn dan ook prachtig in de gevraagde kleuren. groet, Nelleke
Sarah zei…
Super mooi Nancy!
De tekst van de tweede is zo leuk.
Leuk hoe je schreef' feest over de landgrenzen heen' , ja op ons blog kunnen we C even vergeten! X
Caroline zei…
heel erg mooi geworden hoor, en heel creatief gebruik van de mooie design papiertjes en de kleuren passen super mooi
Groetjes Caroline
Linda zei…
Hoi Nancy,

Wat een leuke papiertjes heb je kunnen gebruiken bij de KKT uitdaging.
Je kaartjes zijn onwijs leuk geworden.
Hartelijke groet, Linda T
Lovely cards Nancy! Thanks for playing along with my sketch challenge over at The Paper Players this week!
laurie zei…
Beautiful!! Love the colors. Thanks for joining us at The Paper Players!
Twee mooie kaarten heb je met deze kleuren gemaakt.
Leuke tekst op de tweede.

Grietje

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils