Hieperdepiep hoera

 Toen het hier zaterdag volop aan het sneeuwen was,
zat ik lekker op mijn kamertje, 
beetje opruimen, veel knutselen 
(bedoeling was net omgekeerd, maar ja...)

Ik had een lijstje gemaakt met daarop een paar challenges waar ik wel eens aan mee wou doen,
waaronder de schets van De Egel en de opgave bij Carlin's Kaartenparadijs
om een monochroom kaartje te maken met een vervoermiddel op.
Deze beide heb ik gecombineerd tot dit kaartje:


Om het mooi monochroom te houden heb ik geen matrandje rond het dessinpapier voorzien,
het wit vond ik te fel afsteken.
De fiets stanste ik uit een blokje van de Action, mooi papier met een kleeflaagje,
maar de fiets viel er gelijk van af... Jammer, leek me heel handig...

Het afgesneden strookje van het 15/15 DP heb ik aan de binnenkant geplakt.


Gebruikte materialen:
DP: Marianne Design PK9112
cirkel met fiets: Ali
Hoerastempels: Carlijn Design
Sequins Woven Threads: SU
Distress Inkt: Stormy Sky

Dan zag ik gisteren op het blog van Catch the Bug iets superleuks:



Zo blij mee!


Dankjewel voor je blogbezoekje!

Ik heb een zware dag voor de boeg,
in de voormiddag online opleiding pensioenwetgeving,
in de namiddag online groepsoverleg over de komende reorganisaties op het werk...

Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


Challenges en zo:
De Egel: #  112 - Schets zonder thema
Carlin's Kaartenparadijs: # 30 - vervoermiddel + monochroom

Reacties

Wat een leuke en mooie kaart is dit Nancy, gefeliciteerd met je winnende kaartje, succes vandaag.
Freubelmina zei…
Een schitterend kaartje Nancy, prachtige kleur gebruikte je.
Succes vandaag met je zware dag.
Lieve groetjes xx
Daphne zei…
Ik snap meteen wat je bedoeld met dat wit teveel zou afsteken, ik denk dat dit een juiste oplossing is, wat een mooie kaart.
Leuk dat jij ook voor een fiets koos voor deze challenge, ik ook.
Schitterende kaart.
Succes vandaag!!!
Liefs Annemarie en Merit
karin zei…
Een mooie kaart Nancy. Ik heb daar ook soms moeite mee of ik wit of een andere kleur moet nemen als contrast.
Bedankt voor je deelname aan de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
En succes met je vergadering, zware kost zo te horen.
Groetjes,
Karin
Marfien zei…
Toffe kaart, mooi monochroom. Gefeliciteerd met je prijs, welverdiend hoor, je hebt echt hele leuke kaartjes gemaakt voor deze verjaar"week"
Een mooie kaart heb je met onze sketch gemaakt Nancy. Leuk om een opengewerkt stansje te gebruiken voor het rondje. Wauw dat is me nogal een prijs, gefeliciteerd hoor.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel
Margreet zei…
Prachtige, monochrome kaart, Nancy. Jammer dat je fiets er meteen af viel. Het is trouwens wel een leuke stans.
Mooie prijs heb je gewonnen hè? Proficiat!!
xxx Margreet
Diny zei…
Prachtig kaartje Nancy....en wat GAAF dat je zo´n mooie prijs hebt gewonnen.....gefeliciteerd.....daar weet jij wel raad mee!
Groetjes Diny
Josje zei…
Dat is zeker een mooi berichtje geniet ervan
Je hebt een mooie kaart gemaakt!
Nelleke zei…
En zo heb je toch een heel mooie kaartje en verschillende uitdagingen gecombineerd. Dank je wel voor jou bijdrage aan uitdaging 112 van de Egel. Groetjes, Nelleke
carla zei…
Een heel leuk kaartje in mooie zachte blauwe tinten.
Heel tof gemaakt.
Zo zie je maar dat verschillende challenges best te combineren zijn.
Bedankt voor je deelname voor de challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils