Elke donderdag een kerstkaartje... # 2020/4 Challenge Kerstballen

 Op deze laatste donderdag van januari
start onze eerste challenge van het jaar.
Ik mocht het thema kiezen en koos voor KERSTBALLEN.
Dit moet lukken toch?  
Het mag een kaart zijn in de vorm van een kerstbal,
of een kaart met een kerstbal of meerdere kerstballen op...

Heel veel plezier met de challenge!

Voor deze week maakte ik een kaartje met een inkt-achtergrondje
en daarop een - vind ik toch - prachtige kerstbal.


Gebruikte materialen:
Stencil: MemoryBox
Distress Oxide: Speckled Egg
Fijne feestdagen: Marianne Design CS

En wat vind je van het nieuwe logo van 52 Weeks to Christmas?
Mooi gemaakt van Ingrid hé!

Je wekelijkse kerstkaartje kan je hier linken, 
je vindt er alvast ook heel wat inspiratie
 in de kaartjes van alle teamleden en onze gastdesigners.
Je kaart voor de challenge 'kerstbal(len) kan je vanaf morgen posten
in het nieuwe bericht bij 52 Weeks to Christmas!

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!


Crealieve groetjes
Nancy
Challenges en zo:
CHCC: # 526
CCAYA: B for... bauble
Christmas Kickstart: # 46 - Such a deer...

Reacties

Caroline zei…
Je laat alvast een heel mooi voorbeeld zien Nancy! En een leuke challenge.
Groetjes Caroline
wat een mooi kaartje
groetjes ellen
Nicolette zei…
Leuke challenge heb je gekozen. Mooi kaart heb je hiervoor gemaakt.
Groetjes Nicolette
Eri zei…
Een prachtige kaart met die mooie achtergrond en mooie kerstbal! Leuke challenge heb je bedacht!
Groetjes, Eri
Tina Z. zei…
So beautiful.
Hugs xx
Trijntje zei…
Wat een leuke kerstbal met het rendier. Groeten Trijntje
Epie zei…
Schitterende kerstbal en rendeer op de leuke embos achtergrond
Fijne donderdaggroet van Epie DT52WTC......
Trudy zei…
Hele mooie kerstbalkaart en een leuke challenge! Ik ga op zoek naar kerstballen!
Groetjes Trudy
Wat een leuk onderwerp voor de challenge heb je bedacht.
Mooie kaart is dit met de inkt-achtergrond.
En wat een prachtige kerstbal heb je gebruikt.
Groetjes Antje
Je hebt een leuke challenge bedacht Nancy en de kerstkaart die je voor deze challenge hebt gemaakt is een plaatje. Mooi die met inkt bewerkte achtergrond.
Lieve groetjes Miranda
Jantine zei…
Heel leuke challenge heb je bedacht Nancy! Je hebt zelf ook een mooi voorbeeld gemaakt.
Groetjes,
Jantine
karin zei…
Dat is een mooie mal die kerstbal. Prachtig kaartje Nancy.
Groetjes,
Karin
!neke zei…
Prachtige kaart en deze mooie tinten.
groeten Ineke
Wat een prachtig kerstkaartje met deze mooie, grote kerstbal!

Liefs, Merit en Annemarie
GerJanneke zei…
Prachtig zeg! Een heel mooie bal heb je op je kaart. Ik ga natuurlijk weer proberen mee te doen.
En je gelooft het niet maar het is weer donderdag en de robot komt op een vast tijdstip volgens mij en daar zitten de donderdag en vrijdag altijd bij. Dat is nu al een half jaar bijna en ik baal er behoorlijk van. Daarom dus weer en reactie van mijn account, waarmee je dus NIET op mijn blog kunt komen. Moet je echt in de leeslijst zijn....
Margreet zei…
Leuk onderwerp voor de volgende challenge. En je hebt zelf een prachtig voorbeeld gemaakt.
xxx Margreet
Marjan zei…
Heel mooie en subtiele kaart, Nancy!
Wilma zei…
Ik hoop dat onderstaande opmerking niet uit de lucht komt vallen Nancy.....sorry voor de verwarring.
Je heb een heel MOOI kaartje gemaakt. Die kerstbalstans met sneeuwvlokken is echt heel LEUK.
Liefs Wilma ☺☺☺
Annerieke zei…
Leuke challenge heb je bedacht en zelf ook mooi uitgevoerd. Je achtergrond is prachtig zeg en je kaart is verder mooi afgewerkt.
Groetjes, Annerieke
Kaartenkraam zei…
Prachtige kaart in hele mooie zachte kleuren.

groetjes van Ank
karien zei…
Wat een mooi kaartje
Groetjes Karien
Diny zei…
Wat een prachtige kaart Nancy!
Ik heb vanmiddag zitten knutselen voor deze Challenge.
Het was zo'n slecht weer bij ons....heel de dag regen dus heb ik me in mijn knutselkamer opgesloten....haha!
Groetjes Diny
Een mooie kaart en wat een leuke kerstbal!
groetjes, Caroline
Valerija zei…
Really wonderful card. Love the die you have used.
Valerija xx
Mooie kaart Nancy en een leuke challenge heb je bedacht.
Groetjes Anita
Laurespage zei…
Een fijne kaart met mooie achtergrond.
Groetjes, Laurette
marijke zei…
Een prachtig kaartje met deze mooie kleuren. Mooi gedaan die achtergrond en je kerstbal is ook een mooie. Groetjes Marijke
Daphne zei…
Wat een leuke challenge.
Heb jij dat bedacht? Goed gedaan, kerstballen op je kaart, héél Kerstig vind ik. 🙃
Wat maakte jij een mooie, met het hert zo in de spotlight.
Gina zei…
Een hele mooie kerstbal op je kaartje Nancy. Mooi in dit roze. Leuk thema heb je gekozen ! Groetjes, Gina
Rina zei…
Leuk thema heb je gekozen voor de challenge en je laat ons meteen een hele mooie voorbeeld kaart zien.
Groetjes Rina
Marfien zei…
leuke kaart en een hele mooie bal
Angelique zei…
Leuke challenge heb je verzonnen en wat een mooie voorbeeldkaart, hele mooie achtergrond en een mooie stans. Ook twee mooie kaartjes voor het KKT, dat gaat Demi zeker heel leuk vinden. Wat leuk met de wisselende kleuren in de naam. Bij de andere kaart zit een prachtige tekst.
lieve groetjes Angelique
Ans Gilbert zei…
Leuke challenge, ik vond het leuk om GD te mogen zijn. Jij maakte een kaart met een prachtige kerstbal
Groetjes
Ansx
Dotty Jo zei…
Your card is lovely and I really like your colour palette. Thanks for playing at Christmas Kickstart, Jo x
Suzan zei…
Mooi kaartje Nancy! En leuke Challenge heb je verzonnen!
Groetjes Suzan
Tante Kaat zei…
Wat een mooie kaart Nancy! En een leuke challenge ook, deze keer ga ik toch ook proberen om eens mee te doen.
Liefs, Katrin
https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog
flossbite zei…
Beautiful card. Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Christmas Challenge.
ionabunny zei…
Gorgeous card. That speckled egg is the perfect combo with your soft brown of the die cut. The deer bauble is lovely. A very elegant card. Thanks for joining the fun at Christmas Kickstart. Hugz

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils