Girlz Creative Crafts : # 9 - Alles mag

 We zijn de 15de vandaag,
dan start bij Girlz Creative Crafts,
het blog dat het werken met plaatjes, knipvellen, 3D, ... wil promoten,
weer een nieuwe challenge.

We maken het jullie makkelijk voor de eerst challenge van het nieuwe jaar
met een Alles mag - Anything goes
als het maar met een plaatje is!

Ik was nog wat in nieuwjaarsstemming toen ik dit kaartje maakte:


Gebruikte materialen:
Vintageplaatje: Marianne Design (bijlage bij HobbyHandig nr 170
DP Jenine's Mindful Art: Studio Light PPJMA07
Basismal : Studio Light 118
HNY: X-Cut minidies
Swirl: Marianne Design CR1243
Bloemen en swirls: ECD
20/22: MemoryBox 98642
Kanten vlinder en rozenbrads: Scrap Unlimited
Doily: Wibra
Brad: DécoTime
Sequins Woven Treads: SU

Alle informatie over de challenge vind je hier.
Veel plezier !

Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees jullie berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo

2 Sisters on the blog: # 46- Vintage


Reacties

Crealientje zei…
Prachtige kaart!
Veel leuke details,
Fijne dag verder, liefs Crealientje.
Marijke zei…
Een mooi vintagekaartje Nancy! Veel op te zien! Groetjes Marijke
Daphne zei…
Nou, inderdaad, deze dame is lekker aan het feesten (toen dat nog kon ;-)).
Mooie vintage kaart, op zijn tijd hou ik daar wel van.
Ik ga weer meedoen hoor, Alles Mag is natuurlijk een fijne opdracht.
Hetty P. zei…
Wat een mooie kaart Nancy.
Er is voldoende moois op te bewonderen.
Fijne dag,
Hetty
Caroline zei…
Mooi kaartje Nancy!
Groetjes Caroline
Eri zei…
Mooie nostalgische kaart, er zijn veel leuke details op te zien! Ik wil je even bedanken voor de prachtige kaart die ik ontvangen heb voor mijn verjaardag!
Groetjes, Eri.
Angelique zei…
Prachtige vintage kaart, zoveel mooie details oa de mooie brad.
Leuke kaart met de golfer, bekend verhaal van de coronakilo's, haha.
lieve groetjes Angelique
Josje zei…
Mooie kaart er is van alles op te zien
GerJanneke zei…
Mooi Nancy! Ik blijf het altijd knap vinden vintage. Ben er zelf niet zo goed in en dat hoeft natuurlijk ook niet...maar ik vind het wel mooi te zien en soms zelfs leuk om uit te proberen
Trijntje zei…
Wat een prachtige kaart Nancy. Supermooi samengesteld. Een topper. Groeten Trijntje
Caroline zei…
En leuk dat je weer meedoet, dank je wel!
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog
Diny zei…
Wat een leuke kaart Nancy....echt vintage!
Groetjes Diny
Nicolette zei…
Een schitterende vintage kaart Nancy. Nog even een antwoord op je vraag, de tekst is van hout..
Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog, dankjewel.
Groetjes Nicolette DT

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils