Elke donderdag een kerstkaartje... # 2021/2

 Donderdag, dus... kerstkaartjesdag...

Eind vorig jaar plaatste ik al wat kaartjes met dit modelletje op mijn blog, 
ik heb er nog een paar mee gemaakt die ik hier nog niet toonde,
een tof modelletje en zo handig dat dit een snijmal i.p.v. een tekenmal is...


Gebruikte materialen:
DP Snowflake Splendor en pompon : Stampin' Up
Plaatje: Marianne Design
Basismal: Studio Light  370
Tekststempel: Noor


Vandaag vind je op het blog van 52 Weeks to Christmas
 ook de winnaars van de kerstmanchallenge.
Wat hadden we veel prachtige kaarten!

Dikke proficiat aan
1.  Antje (3)
2.  Yvonne (30)
3. Ans  (21)

Maakte je deze week ook een kerstkaartje,
dan zou het leuk zijn als je dit ook linkt
bij 52 Weeks to Christmas.
Altijd leuk al die inspiratie van iedereen!
Je vindt er ook de kaartjes van Bep en Ingrid.

Straks ben ik er met nog een kaartje, 
een reminder voor de schetschallenge bij Cheerful Sketches.

Dankjewel voor je blogbezoekje,
leuk als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
CHCC: # 524

Reacties

Prachtig ijsblauwkerstkaartje Nancy mooi model heb je gebruikt, schattig snoesje plaatje.
Wat een gaaf model! Mooie kaart laat je zien
Sarah zei…
Heel tof model, mooie kleuren, lief prentje. Top! X
Hetty P. zei…
Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
Echt een leuk model, ik sta nog in dubio ...
Fijne dag,
Hetty
Nicolette zei…
Het is inderdaad een leuk model. Mooi gemaakt.
Groetjes Nicolette
Margreet zei…
Een snijmal werkt toch handiger dan een tekenmal en je kaartje is dan ook weer bijzonder mooi geworden.
xxx Margreet
Eri zei…
Je hebt een prachtige kaart met gemaakt met deze leuke basismal!
Groetjes, Eri
Daphne zei…
Dus dit is een snijmal? Wauw, zou echt waar voor mij zijn, ik hou van aparte modellen of leuke verrassingen voor en kaart.
Deze van jou is héél erg leuk.
Trijntje zei…
Wat een mooie kerstkaart met deze mooie mal en leuk met dit snoezige plaatje. Groeten Trijntje
Nynke zei…
Echt een leuk model. Het is een mooie kaart geworden! Waar ik nu zo benieuwd naar ben: decoreer je de achterkant ook?
Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt met deze mooie mal!

Liefs, Merit en Annemarie
marijke zei…
Zeker een leuk modelletje! En leuk met deze kleuren. Een mooi kaartje hoor! Groetjes Marijke.
Diny zei…
Wat een GAAF kerstkaartje Nancy....leuk modelletje!
Groetjes Diny
Annerieke zei…
Wat een gezellige winterse kaart Nancy. Het model is ook tof, zo handig om dit met een stans te kunnen maken.
Groetjes, Annerieke
Tante Kaat zei…
dit is echt weer een pareltje Nancy!
Liefs, Katrin

https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog
Martina zei…
Beautiful card, Nancy. The cutting template is really perfect and the card looks luxurious. Thank you for sharing with us the Craftyhazelnut´'s Christmas Challenge. We hope you will join us for the next challenges. Martina - DT

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils