Cheerful Sketches : # 92 - Reminder

Een 2de blogbericht vandaag, want we zijn de 14de, dan komt er bij Cheerful Sketches weer een reminder van de lopende challenge.

Ik mocht een digi kiezen van Dr. Digi, en toen ik deze golfer zag, wist ik al onmiddellijk voor wie ik hiermee een kaartje wou maken. 
In onze kennissenkring hebben we een fanatieke golfer, wel een wat ander postuur dan deze golfer maar aangezien we hem door corona al lang niet meer gezien hebben, zou het natuurlijk kunnen dat de coronakilo's bij hem ook wat bleven plakken.... ;-)


Gebruikte materialen:
ingekleurd met alcoholmarkers
DSP In Color 2020-2022 : SU
DSP Plaid Tidings : SU
Tekststansen: Joy Crafts 6002/0442
embossingfolder: Action
 
Dit is de schets van deze maand,
ik draaide de schets een kwartslag, zo paste het beter met mijn digi.

Alle informatie over de challenge vind je hier.

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


Reacties

Irene zei…
Haha die coronakilootjes, het schijnt een probleem te zijn (Hier - 6 dus ikke is happy 😊), hij zal je kaart super vinden Nancy en je kerstkaart van vandaag is óók beeldig!
XxIrene
Sarah zei…
Hihi, wie weet is hij bijgekomen! Grappige kaart x
Renate zei…
Ohw, jeej... Die gevreesde coronakilo's. Hopelijk heeft jullie kennis er niet zo veel last van als de man op je kaartje.
Maar het is dan wel een super grappig kaartje geworden.

-xies- Renate.
Wat een leuke kaart , denk dat hij hier om moet lachen.
Soms zie je een mal of digi en heb je meteen al van die is wel leuk voor die.
Zo kijk ik ook wel bij Ali .
groetjes Marjan.
Trijntje zei…
Wat een prachtige mannen kaart Nancy. Een hele mooie digi. Groeten Trijntje
Marfien zei…
Leuke mannenkaart, als je van het golfen zo'n postuur krijgt . . .
Margreet zei…
Deze digi is zó leuk en je hebt hem mooi ingekleurd. Het DP is ook mooi en mannelijk!
xxx Margreet
Wat een leuke kaartje met toepasselijk papier.
Trudy zei…
Haha van die coronakilo's hebben veel mensen last volgens mij! Stoere kaart en je kerstkaart is ook erg mooi!
Groetjes Trudy
Josje zei…
Wat een leuke kaart een echte mannenkaart
marijke zei…
Een leuk kaartje Nancy!, niet te hopen dat de coronakilootjes eraan komen haha! Maar je kaartje zal hij wel waarderen. Groetjes Marijke.
karien zei…
Wat een superleuke kaart
Groetjes Karien
Wies zei…
Hele leuke mannenkaart voor een golfliefhebber. Het papier past er ook goed bij. Niet te hopen dat je kennis last heeft van coronakilo's.
Groetjes, Wies
Rina zei…
Mooi mannenkaartje. Het is voor die vriend van jullie te hopen dat hij niet zoveel coronakilo's erbij heeft gekregen.
Groetjes Rina
Daphne zei…
Wat een leuke digi, ik kan me voorstellen dat je deze uit gekozen hebt, helemaal omdat je meteen aan iemand moest denken en dus wist voor wie je de kaart wilde maken.
Tja, de corona kilo's...... het zou met zo kunnen, alhoewel, golf is wel iets wat gewoon nog kan/mag, toch?
Hij zal in ieder geval blij zijn met je kaartje
Lisa Lynn zei…
Awesome masculine card. Always love a Dr. Digi image.
Tante Kaat zei…
Hahaha, wat een geweldige kaart! En meteen een vraagje. Ik zie zo vaak leuke digi's voorbijkomen, maar mij lukt het niet om daarmee aan de slag te gaan. Zou jij me eens willen uitleggen hoe ik dit tot een goed einde breng? Ik stuur je straks nog ff een mailtje ;)
Liefs, Katrin

https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog
Wat heb je weer een leuke kaart gemaakt.
You made a really nice card
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils