An-Na Swap 4 Opdracht 2

 Op de 8ste van de maand zijn Angélique en ik er met een swap-blogpost.

Het pakketje dat ik van Angélique kreeg vind je hier.

De opdracht voor vandaag was om een schudkaart te maken met zwart en goud,
gebaseerd op een filmpje van Petra Meijboom
 in de groep 12 maanden Kerst met Doe@ding.
Het is een leuk systeem voor schudkaartjes,
zonder foamtape,
waardoor je schuddeeltjes ook niet aan de zijkanten blijven plakken.

Hoewel het papier uit een kerstblokje kwam, maakte ik geen kerstkaartje.
Ik dacht bij goud aan een gouden jubileum
en maakte daar een felicitatiekaartje voor.


Gebruikte materialen:
DP en goudpapier: blok Décotime
Schudmateriaal uit pakketje aangevuld met wat zwarte sequins
Gefeliciteerd: Carlijn
50 en jaar samen: Marianne Design
hartjes: ECD
ballonnen en vlaggetjes: Craft Sensations
embossingpoeder: Artemio


Ook benieuwd naar het kaartje van Angélique?
Kijk dan hier.

Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichten altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy



Reacties

Daphne zei…
Goud gecombineerd vind ik altijd erg chique.
Toevallig gebruikte ik dat ook op mijn kerst kaart.
Mooi hoor.
Ik ga even kijken naar het filmpje, want een schud kaart zonder foam.....? Ik kan me er geen voorstelling van maken.
Je@net zei…
Erg leuke kaart heb je gemaakt, Nancy!
Daphne zei…
Ik heb het filmpje bekeken🥰, ik zie nu ook wat jij gedaan hebt.
Goed idee!!!
karin zei…
Heel mooi gemaakt Nancy. Leuk om op die manier een schudkaartje te maken.
Groetjes,
Karin
Margreet zei…
Gaaf schudkaartje met een leuke techniek!
xxx Margreet
Wat een feestelijk en persoonlijk kaartje! Superleuk!!
Marijke zei…
Wat een leuk kaartje en ik heb even gekeken naar de techniek van je schudgedeelte! Super, ga ik ook eens proberen want bij mij zit het altijd aan de zijkant geplakt! Bedankt voor het laten zien en groetjes Marijke.
Gina zei…
Leuk idee die swap van jou en Angelique ! Dat schudkaartje herinner ik me nog. Leuk geworden die van jou! Groetjes, Gina
Eri zei…
Leuke schudkaart, heel feestelijk met de "gouden" accenten.
Groetjes, Eri
Josje zei…
Heel leuk die kaart welke je gemaakt hebt
Wies zei…
Mooie kaart voor een gouden jubileum. Leuke manier om een schudkaart te maken. Bedankt voor de link naar het filmpje.
Groetjes, Wies
Angelique zei…
Oh wauw, die is echt leuk geworden en wat een goed idee om het voor een gouden jubileum te gebruiken. Leuk dat wel allebei voor een verschillend omhulsel hebben gekozen.
lieve groetjes Angelique
karien zei…
Heel mooi kaartje
Groetjes Karien
Marfien zei…
leuk kaartje heb je gemaakt, ziet er goed uit met het goud
GerJanneke zei…
Wat een mooi kaartje en dat systeem ga ik eens bekijken, want het ziet er super uit. Ook heel mooi dat het ruitje zo subtiel te zien is.
Renate zei…
Je hebt een hele mooie kaart gemaakt.
Ik ben ook meteen even het filmpje gaan kijken. Zelf doe ik altijd met een fijn penseeltje wat babypoeder aan de zijkanten van de foamtape, als ik een schudkaartje maak. Dat is zo'n gehannes. Dit ziet er veel eenvoudiger uit.

-xies- Renate.
Valerija zei…
Wonderful card and a great design.
Valerija xx
Diny zei…
Wat een gave schudkaart heb je gemaakt Nancy....ziet er heel feestelijk uit met het goed....prima voor een gouden bruidspaar!
Het filmpje heb ik al bekeken en ik ga het zeker eens proberen.
Groetjes Diny
Nicolette zei…
Heel mooi gemaakt.
Groetjes Nicolette
Wat een mooie schudkaart voor het gouden bruidspaar Nancy. Een leuke manier om een schudkaart te maken.
Lieve groetjes Miranda

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils