Sterkte

Op het werk worden geboortekaartjes, huwelijksaankondigingen en overlijdensberichten opgehangen op het prikbord naast de lift.
Vorige week zag ik o.a. het rouwbericht van de echtgenote van een nog niet zo lang gepensioneerde collega.

Dus... kaartje nodig.

Ik heb op mijn knutseltafel meestal een blaadje liggen met een aantal challenges op.  Ik wist dat er bij Knutsels en Kadootjes een rouwkaartje in de bingo stond en hoewel ik meestal niet zo snel kleur gebruik in zo'n kaartje heb ik me aan de kleurencombinatie van De Egel gewaagd...  
Het werd dus een heel ander kaartje dan anders, maar eigenlijk vind ik het niet mis, en doordat het voor de Egel zo'n grote kaart moest zijn, is er aan de binnenkant ook veel plaats, ik hou er wel van om er een gedicht of zo op te schrijven. 


Ik hoop dat ik nu voor een tijdje geen dergelijke kaartjes meer nodig heb...

Dankjewel voor je blogbezoekje!
Lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier.

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:

De Egel: # 109 - Schets en kleurenchallenge
Knutsels en Kadootjes: Bingo (Bloemen, condoleane, grijs)

  

Reacties

Prachtig kaartje is het geworden Nancy!
Het is een schitterende kaart, deze kleuren lenen zich daar prima voor,leuke uitwerking van de sketch. Nee, zeer verdrietige aanleiding om zulke kaarten te maken,maar altijd ontzettend gewaardeerd, groetjes Petra
Hele mooie, serene kaart geworden! Groetjes Linda
Mooie stijlvolle kaart!
groetjes, Caroline
Een prachtige kaart al is de aanleiding niet zo leuk.
Mooie kleuren combinatie.
groetjes Marjan.
Je@net zei…
Erg mooie condoleancekaart, Nancy!
Jantine zei…
Mooie condoleance kaart Nancy, goed gecombineerd, die challenges.
Groetjes
Jantine
Caroline zei…
Dit zal je oud collega vast goed doen. Wat vreselijk zeg!
Een heel mooi kaartje.
Groetjes Caroline
Eri zei…
Deze stijlvolle kaart is zeker niet mis Nancy, hij is heel mooi met de sprekende tekst. Je oud collega zal het zeker waarderen.
Groetjes, Eri
Diny zei…
Wat een mooie stijlvolle kaart Nancy.
Het kaartje zal zeker worden gewaardeerd!
Groetjes Diny
Marijke zei…
Wat een mooi kaartje Nancy! Je wilt niet aan zulke kaartjes maar dit is wel een heel aparte! Mooi met deze kleuren. Ik moet er ook eens een paar maken voor mijn reservebakje want ik grijp altijd mis met dit soort kaarten! Wel raar dat ik bij de een wel en bij de ander niet een commentaar kan geven. Ik blijf me eraan ergeren!! Groetjes Marijke.
Hermien zei…
Een mooi en stijlvol kaartje Nancy.

Groetjes Hermien
Wat een mooie condoleance kaart heb je gemaakt Nancy, knap met deze challenges!

Liefs, Merit en Annemarie
Josje zei…
Heel mooi geworden
karien zei…
Mooi kaartje
Groetjes Karien
Nicolette zei…
Een mooi kaartje Nancy.
Groetjes Nicolette
Daphne zei…
Kado, zoals je beide Challenges gecombineerd hebt.
Deze kaart is met liefde gemaakt, daarom het ook extra troost geven.
Gina zei…
Heel geslaagd in deze kleurencombinatie. Goed gekozen met grijs als basis. Groetjes, Gina
GerJanne zei…
Prachtige kaart is het geworden. Knap dat je beide challenges combineerde. Dank je wel voor het meedoen bij K&K en bij de Egel.
Monique zei…
Het kaartje is wel heel erg mooi geworden.
We zijn ze gewoon nodig en dan moet het ook een mooie worden.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique
Marja zei…
Mooie en stijlvolle kaart Nancy!
Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
Groetjes Marja Dt.
Nelleke zei…
WoW wat heb je een supermooie kaart gemaakt. Knap hoe je alles gecombineerd hebt. Dank je wel voor je bijdrage aan de kleur en sketch uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils