Elke donderdag een kerstkaartje... # 2020/46

Zoals elke donderdag ben ik er weer met een kerstkaartje.
Eens geen vierkant of rechthoekig, maar een ronde kaart, met de nieuwe mal van Marianne Design.
Toffe grote stans, wordt wel wat duur om te versturen, dubbel port voor binnenland, x 3 voor het buitenland...maar misschien moet ik die kaarten gebruiken voor mensen uit de buurt, kan ik ze zelf gaan 'bussen'...

Voor mijn eerste kaart met deze mal heb ik wat oudere cardtoppers van Marianne Design gebruikt, mooi in die grijs/bruintinten en die gecombineerd met wat oudere malletjes, die takjes en tekststans  van Marianne Design blijven mooi.


Misschien doe ik nog een lintje bovenaan, maar om de kaart nu te bewaren is het wel handiger zonder...

Benieuwd naar de top 3 van de Pop-upkaartchallenge
bij 52 Weeks to Christmas?
Er waren wat minder deelnemers dan gewoonlijk,
blijkbaar had Martina voor een echte uitdaging gezorgd... 
Maar, de deelnemende kaartjes waren allemaal om ter mooist!

Onze top 3:
1. Caroline (11)
2. Caroline (1)
3. Angélique (23)

Proficiat dames!

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier.

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
2 Sisters on the Blog: # 44 - Niet vierkant of rechthoekig
CHCC: # 515

Reacties

Valerija zei…
Fantastic project!
Valerija xx
wat een mooie kaart!!
En wat is die mal leuk he....
Inderdaad dit worden "rondbrengers"
liefs Annemarie en Merit
Prachtige kaart Nacny.
GerJanne zei…
Heel leuk kaartje! En dat die stans veel papier vraagt en dus duur wordt in het versturen, geloof ik meteen! Maar goed idee om deze kaarten zelf rond te brengen....
wat een mooi kaartje leuk idee om de plaatjes in de layout te verwerken heb die ook nog en ik ga dat idee als het mag gebruiken voor de vierkante layoutmal
groetjes ellen
Daphne zei…
Prima oplossing om de kaart zelf te gaan rondbrengen.
Wat een gaaf model en zo mooi gemaakt.
Het is niet te druk, maar toch blijf je er naar kijken en zie je steeds iets nieuws.
Bij ons in Nederland mag je kaarten versturen tot 50 gram, met 1 (goedkope zegel) tijdens Kerst. Hebben julie niet zoiets?
!neke zei…
Hele mooie kaart in deze vorm en tinten !
Hetty P. zei…
Wat een mooie kaart heb je gemaakt met de ronde stans.
Het geeft een mooie sfeer met deze plaatjes, zo mooi van kleur.
Fijne dag,
Hetty
Eri zei…
Prachtige kaart Nancy, leuk om zo de oudere plaatjes zo op te ruimen. Inderdaad een dure aangelegenheid, en jammer dat de postzegels alweer duurder worden. En ik spek de post al zoveel mogelijk;-)
Groetjes, Eri
Caroline zei…
Prachtige kaart in deze vorm!
En wij vragen deze maand een kaartje die niet vierkant of rechthoekig is (2Sistersontehblog) Hint hint.
Groetjes Caroline
Rosina zei…
Weer een geweldig mooi kerstkaartje Nancy, zo leuk deze ronde layout mal ..en zeker in deze naturelkleurtjes een topper!!
groetjes Rosina
DT 52 WTC
Irene zei…
Het is ook een gave stans maar door alle lagen idd een dure om te verzenden...er de grens over en kerstzegel tot 50 gram een optie misschien?? Deze sepia uitvoering is chique Nancy en het oogje er aan óók handig..ik deed een standaarden er achter, nóg méér gewicht dus 🤪.
XxIrene
Trudy zei…
Prachtige nostalgische kaart! Die mal is erg mooi.
Goed idee om deze kaarten zelf rond te brengen!
Groetjes Trudy
Enny zei…
Wauw, een prachtige kaart Nancy, heel mooi versierd ! Voor vierkante kaarten ga ik altijd net over de grens, in Nederland zijn die goedkoper om te versturen. Maar ik weet niet of het dit jaar lukt.... Groetjes, Enny
Een hele mooie kaart Nancy. Deze stans vind ik heel leuk en je hebt hem prachtig gedecoreerd.
Lieve groetjes Miranda
Scraptastisch zei…
De stans is groot hè daar keek ik ook van op maar dan maar in de buurt rondbrengen idd. Heel leuk met de toppers van MD en het oogje bovenaan heel handig, die ga ik onthouden.
xx Gerie
Een mooie kaart met die leuke stans. Die afbeeldingen blijven prachtig!
Ik merk dat ik door alle laagjes op een kaart steeds vaker 2 postzegels nodig heb!
groetjes, Caroline
Diny zei…
Prachtige kaartje met deze ronde mal Nancy....ziet er goed uit!
Groetjes Diny
Gina zei…
Heel mooi met deze monochrome plaatjes in de cirkelmal! Groetjes, Gina
karin zei…
Mooi in die bruintinten Nancy.
groetjes,
Karin
Wies zei…
Hele mooie ronde kaart. Weer eens wat anders in bruintinten.
Groetjes, Wies
Laurespage zei…
Een hele mooie kaart,,en ja soms wordt het duur om te versturen, Maarten goed idee om ze zelf te bussen. Ik doe dit ook met vierkante kaarten. Wij in België moeten op een vierkante kaart ook twee postzegels kleven., groetjes, Laurette
marijke zei…
Wat een prachtig kaartje! Een heel mooie stans en je hebt hem mooi bewerkt met de plaatjes en standjes! Groetjes Marijke.
Nicolette zei…
Het is een prachtige kaart Nancy. Ook de kleuren zijn zo mooi.
Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog, dankjewel.
Groetjes Nicolette DT
Caroline zei…
Leuk dat je meedoet Nancy, dank je wel!
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog
Marjolein zei…
Heel erg mooi Nancy! Zo zwaar doe ik ook alleen voor mensen die het echt waarderen, of bij wie ik het langs kan brengen inderdaad. Mooi! Groetjes Marjolein
Jantine zei…

heel mooi, bijna stemmig kaartje, Nancy. Leuk model is dit toch.
Groetjes
Jantine
Angelique zei…
Prachtige kaart in deze tinten en zo mooi met die toppers bij elkaar. Zeker een goed idee om het gewei in het kleine vakje door te laten lopen. Gelukkig dat jij wist dat het een ophanghaakje was, ik had geen idee wat dat stansje was.
Hele mooie stijlvolle condoleance kaart, hopelijk is het voorlopig de laatste die je nodig hebt.
lieve groetjes Angelique
Wat een leuke kaart Nancy! Ja dit zijn inderdaad kaarten om rond te brengen!
Margo zei…
Wat een toffe kaart Nancy en wat een leuke stans is dit. Ik heb het geluk dat ik in NL kan gaan posten. Dat kost echt een pak minder aan zegels.
Groetjes
Margo
Catie Cuddles zei…
What a great card. I love a shaped card.
Thanks for joining us at Craftyhazelnuts Christmas challenge blog.
Happy crafting!
Catherine x DT

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils