Girlz Creative Crafts : # 7 - Winter/kerst

Vandaag start bij Girlz Creative Crafts,
 het challengeblog dat je wil stimuleren om met plaatjes te werken, een nieuwe challenge. 
Het thema past goed bij de tijd van het jaar waarbij velen nog kerstkaartjes willen maken. 
Hou je niet zo van kerstkaartjes, dan kan je ook een winterkaartje maken.

We hadden vorige maand heel wat deelnemers met het thema lint, kant, touw
en hopen nu natuurlijk ook weer veel deelnemende kaartjes te zien!

 Ik maakte een kaartje met plaatjes en wat elementen uit een stansblok van Studio Light,
ik vind het leuk om hiermee te spelen
en een ander kaartje te maken dan wat voorgesteld wordt in het boek...


 Gebruikte materialen: o.a.
Plaatjes: Stansblok Winterfeelings - Studio Light 
Basisvorm en houtpapier: Studio Light
houten laarsje: Craft Sensations
Sterretjes: Xenos
Kerstboomembellishment: Ali

Alle informatie over de challenge vind je hier.

Tof dat je weer langskwam,
dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
2 Sisters on the Blog: # 44 - Shaped Card


Reacties

wat een mooie kaart met al die verschillende details erop leuk model
groetjes ellen
Margreet zei…
Wat kan jij goed met plaatjes spelen! Prachtige kaart.
xxx Margreet
Gina zei…
Heel mooie gevulde kaart! Altijd apart in een niet rechthoekig modelletje. Moois basismal. Mooi met het kleine envelopje erbij ! Groetjes, Gina
Caroline zei…
Het is een heel mooi winters kaartje Nancy!
Groetjes Caroline
Elle-Jeanne zei…
Prachtige winterse kaart Nancy.
Groetjes Elle-jeanne
Ellen zei…
Mooi gedaan Nancy...leuk hie je met de plaatjes hebt gespeeld!
Fijne dag, groetjes Ellen
Je@net zei…
Wat een mooie winterse kerstkaart heb je gemaakt, Nancy!
Trudy zei…
Wow wat een prachtige creatie heb je gemaakt! Een hele warme en sfeervolle kaart!
Groetjes Trudy
Marijke zei…
een heel mooi winters kaartje Nancy! Ik doe dat ook wel en dan verander ik de hele kaart, blijft niet veel meer van het model over! haha! Maar de dingetjes zijn leuk om te gebruiken! Groetjes Marijke.
karien zei…
Wat een mooie kaart,er is veel op te zien
Groetjes Karien
Marfien zei…
Het is een winters "landschap" geworden, alles weer in de juiste kleuren, leuk verzonnen Nancy
Marlies zei…
Een hele mooie sfeervolle kerstkaart. Mooie kleuren en design. Een geweldig geheel. groetjes, Marlies
Daphne zei…
Ik vind jullie Challenges zo leuk bedacht steeds. Ik ben dol op kaartjes maken met plaatjes. Soms heb je gewoon even geen zin in stempels.
Ik ga zeker weer meedoen.
Deze kaart, van jou, geeft al veel industrie.
Ik werk eigenlijk nooit met plaatjes en heb ze niet eens in huis maar jouw kaartje vind ik wel prachtig! Er is zoveel te zien en toch is het niet te druk.. knap gedaan!!
Diny zei…
Wat een gave kaart Nancy....er is heel veel op te zien.....leuk gedaan!
Groetjes Diny
Nicolette zei…
Hele leuke winterse kaart. Er zijn leuke dingen op te zien.
Groetjes Nicolette
Freubelmina zei…
Wat een warm en sfeervol kaartje maakte je Nancy.
Er staan veel mooie details op,ik blijf er naar kijken.
Lieve groetjes xx
Wow prachtige kaart Nancy!
Scraptastisch zei…
Je hebt lekker uitgepakt Nancy en om op deze manier de plaatjes te gebruiken van Studio L. vind ik erg mooi en creatief! Standaard een kaartje namaken is geen kunst...dit wel!!! prachtig gedaan!
xx Gerie

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils