Kleurenkaartenteam : # 2020/11 - Goud en Geel

 We zijn alweer de laatste woensdag van november,
dus...
Martina verzamelt weer haar Kleurenkaartenteam,
waarbij iedereen een kaartje maakt met 2 kleuren in de hoofdrol.  
Bij het goud van Anita koos Sarah als nieuwe kleur geel...


Een bijzondere combi,
het vroeg wat denkwerk, maar ik maakte dit weekend uteindelijk toch 2 kaartjes.

Ik zocht eerst wat verschillende goudpapiertjes bijeen, glanzend, glitter en hologram...
en stanste boogjes...
Een grote Hoera maakt er een zonnig verjaardagskaartje van...


Op de foto lijkt het alsof ik zilverglitterpapier gebruikte,
nochtans zijn alle onpare boogjes in lichtgoud,
 alle andere zijn goud in verschillende schakeringen...

Voor mijn tweede kaartje speelde ik nog eens met poedertjes,
ze stonden nog op mijn werktafel van mijn kerstkaartjes onlangs.
Ik gebruikte Nuvo Shimmer Powder (solar flare) en Cosmic Shimmer Pixie Powder (Gold).
Hierop een mooie gouden bloem (Poppy Moments dies, SU)
en een toffe stempel van Craft Emotions.

Ook deze kaartjes kreeg ik moeilijk op de foto,
het echte kleur zit wat tussen beide...



Leuk dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier.

Ga je ook langs bij de andere dames van het Kleurenkaartenteam?
Je vindt alle adressen hier.

Crealieve groetjes
Nancy


Reacties

Prachtig 2 verschillende kaarten Nancy mooie kleuren.
Fijne dag.
Daphne zei…
Wauw, wat een pittig moeilijke kleuren om te combineren, maar wat heb je 2 mooie kaartjes gemaakt.
Beide heel verschillend, maar erg leuk.
In de eerste zit veel werk, door al die rondjes uit te moeten stansen (heb je de rest van de rondjes nog? Dan kan je nog 4 van dit soort kaartjes maken, leuk!!)
In de 2de zit vooral veel denkwerk, maar die vind ik heel erg mooi. De grote tekst ernaast past goed.
Geslaagde kaartjes Nancy!!
Wat een prachtige kaartjes!
Henriët zei…
Prachtige kaarten Nancy! Heel verschillend maar dat maakt het nou juist zo leuk.
Groetjes van Henriët
Wat een gave kaarten in deze kleur! Groetjes Linda
Je@net zei…
Erg leuke kaarten met deze best moeilijke kleurencombi, Nancy!
Jantine zei…
Prachtige kaarten in deze moeilijke combinatie Nancy! Knap gedaan zeg. Die met die gouden regenboog vind ik gaaf, maar je bloemen zijn ook erg mooi.
Ik had zelf weinig inspiratie deze maand.
Groetjes
Jantine
Wat ontzettend gaaf gedaan met al die boogjes, ik stel me voor dat deze kaart je gewoonweg tegemoet schittert in het echt 🤩. Je tweede kaart ziet er ook erg leuk uit, jammer dat je hem niet op de foto krijgt zoals je zou willen hè, ik geloof dat veel kkt dames hier deze keer tegenaan lopen, groetjes Petra
Diny zei…
Wat heb je gave kaartjes gemaakt Nancy!
Het waren beslist geen gemakkelijke kleuren samen maar jij hebt er iets heel leuks mee gedaan!
Groetjes Diny
Irene zei…
Wow die regenboog, zó gaaf én wat een briljant idee Nancy! Ook je andere kaart is héél mooi geworden!
XxIrene
Femminde zei…
Wat een leuke kaartjes Nancy!! Ik vind vooral de eerste tof!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
chantal zei…
wauw je hebt je uitgeleefd.
De eerste kaart is geweldig, ik kan ernaar blijven kijken, vind ze heel speciaal
Liefs Chantal
Rosina zei…
Voor jou was het zeker geen probleem Nancy deze kleurencombinatie...2 schitterende kaartjes heb je gemaakt.. die met die bogen is helemaal top!!...
groetjes Rosina
Ilse zei…
Ze zijn beide prachtig, heel gelaagd ook al was het geen evidente combi. Groetjes, Ilse
Laurespage zei…
Ze zijn allebei heel leuk geworden, maar dat.maakt,het net-leuk en zo doen we weer ideetjes van mekaar op niet ?
Groetjes en tot morgen !
Laurette
Nancy zei…
Hey Nancy,

Die boogjeskaart is super! Heb die snijmal ook net besteld... Leuk wat jij er van maakte. Ook de 2de kaart is top! Met wat verbeelding zien we wel wat je bedoelde...

Liefs,
Nancy
Colien zei…
Je hebt 2 mooie kaartjes weten te maken in deze kleurencombinatie, vooral die eerste met de regenboog vind ik erg gaaf! Maar de 2e is ook een beauty....
grtz Colien
Twee prachtige kaartjes heb je gemaakt in deze kleuren. Die regenboog heb je echt heel gaaf gemaakt!!

Liefs, Merit en Annemarie
karin zei…
Leuk idee met die halve cirkels in de KKT kleuren.
Ook je andere kaartjes zien er mooi uit.
Groetjes,
Karin
Margreet zei…
Wat een variatie aan kaartjes laat je ons zien, Nancy. Heel mooi allemaal. Wat een werk met al die halve cirkels.
xxx Margreet
Wat leuk hoe je met verschillende tinten goud hebt zitten spelen! De 'regenboog'kaart is mijn favoriet. Stralender kun je hem niet krijgen! Prachtig!!
leuk set kaartjes ! inderdaad, zo veel soorten goud, kan ik van meespreken...heb zo net een geboorteproject achter de rug, ik denk dat we een 10 soorten goud hadden, waaruit de mama moest kiezen, niet makkelijk
wel geslaagde werkjes in ieder geval,
helemaal leuk dat je er (weer) bij bent deze maand !
op naar de volgende uitdaging (?)
grtjs, martina
!neke zei…
Beide superleuk !
Die regenboog , top!
Groeten Ineke
Het zijn alle twee mooie kaartjes! Ik vind de regenboog met alle verschillende goud wel heel mooi geworden!
Josje zei…
mooie kaartjes heb je gemaakt zeg
Marijke zei…
Wat een mooie kaartjes Nancy! Leuk met al die zonnige boogjes! En die onderste met de bloem vind ik ook prachtig! Groetjes Marijke.
Wat een prachtige kaarten!!!
liefs Jolanda xxx
GerJanneke zei…
Mooi allebei. Ik vind ze echt geweldig. Het wilde bij mij niet zo lukken. Nu ik dit zei denk ik: Ja, dat had ik ook kunnen doen....hihihi..zo breng je elkaar weer op ideeen.
Creatiels zei…
Wauw wat een mooie kaart, met die boogjes. Ook je tweede kaart is knap gedaan. Met glinsterende accenten heb ik ook problemen om een goede foto te nemen.
Helaas ben ik vergeten mezelf op te geven, maar heb toch mijn creaties op mijn Blog gezet.
Groetjes en hou jullie gezond
Els
Marfien zei…
GAAF! wat een leuke ideeën voor deze kleurtjes, echt tof
Nelleke zei…
O, Nancy wat is dit een Supergave kaart! Gewoon wauw! Je kan hem ook mee laten doen met CAS on friday . Groetjes Nelleke
Sarah zei…
Wauw, kijk ! Je vond het moeilijk, maar wat een prachtige kaarten toverde je!
Zo mooi met al dat verschillend goud. X
Caroline zei…
super zeg deze kaarten, top
groetjes Caroline
Gina zei…
Twee leuke kaarten en heel biezonder in deze goudkleuren ! Prachtig gevonden met de boogjes ! Het is inderdaad niet steeds makkelijk om de kleuren op de foto te krijgen zoals jij ze voor je ziet. Groetjes, Gina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils