Laatste reminder novemberchallenge Cheerful Sketches

 Vandaag vind je bij Cheerful Sketches de laatste reminder voor november.
Je kan nog meedoen tot 28 november.

Ik had een toffe Bestiesdigi om in te kleuren en op mijn kaartje te verwerken.
Ik was wat verstrooid en stanste die in cirkelvorm uit nadat ik de digi ingekleurd had,
maar ja, met een vierkant frame errond lijkt het toch ook op de schets?




Gebruikte materialen:
Digi Snow Fairy: My Besties
ingekleurd met alchoholmarkers
Wink of Stella
DP Classic Christmas: Marianne Design PK9113
Vierkant frame: Marianne Design LR0647
Poinsettia & Merry Christmas: Ali
Blaadjes Poinsettia: Marianne Design
Belletjes : Action
Sequins: SU en Craft Sensations



De bloem, de strik, het jurkje en de vleugeltjes
heb ik bewerkt met wink of stella,
lukt niet echt om dit op de foto weer te geven...


Doe je ook nog mee?
Je hebt nog een weekje de tijd, tot 28 november om 18 uur.
Alle informatie vind je hier.


Leuk dat je weer langskwam,
dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:

Reacties

Daphne zei…
Dat kan zeker heel goed, ik vind het juist een heel leuk effect geven voor deze sketch, de cirkel.
Soms pakt een"foutje" juist goed uit.
Prachtig gekleurd, het komt heel vrolijk over.
Prachtig heel leuk opgebouwd.
Tina Z. zei…
Wow, so beatiful.
Crafty hugs xx
Ellen zei…
Prachtig gedaan dit kaartje...heel leuk!
Groetjes Ellen
Mooie reminderkaart Nancy en ik vind die cirkel in het vierkant wel een leuk effect geven. Mooi dat glansje op je vierkante kader.
Lieve groetjes Miranda
Margreet zei…
Haha, dat heb je mooi opgelost met dat kader om je ronde afbeelding. Die heb je trouwens mooi ingekleurd.
Fijn weekend.
xxx Margreet
Dat heb je geweldig opgelost Nancy.
heel leuk vrolijk kaartje.
Liefs annemarie en Merit
Josje zei…
Leuk die digi van betsie mooie kaart heb je gemaakt
GerJanne zei…
Heel mooie reminder is het. Zo leuk om al de verschillende kaarten te zien met een en dezelfde sketch
Een slimme oplossing dat vierkante frame om de cirkel. Heel lief kaartje!
Gina zei…
Grappig dit meisje in het cocktailglaasje ! Heel mooi ingekleurd! Groetjes, Gina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils