A splash of colour...

Bij de Liftchallenge was er weer een leuke challenge 
en het is me eens gelukt om er kaartjes voor te maken.

Recept voor het CAS-kaartje: 
een splash of colour én een witte die-cut.

Ik ging aan de slag met wat poedertjes en mijn sprayflesje met water.
Altijd verrassend wat het dan wordt...  
Ik koos er 4 uit waar ik de kerstboom verhoogd op plakte, nog een kerststempel erbij en klaar...



Gebruikte materialen:
Nuvo Shimmer Powder
Cosmic Shimmer Pixie Powder
Sketch Tree : MemoryBox 99289
grote Tekststempel : CardDeco
kleine tekststempel: Leane Creatief

Dit was de inspiratiefoto:


Ik maakte ook wat achtergrondjes met brusho,
 maar die waren niet geschikt voor deze challenge,
want die waren wat méér dan een splash,
eerder een hele plas...
maar ik maakte er ook nog kaartjes mee,
hier met enkele outline stansen.


Airin Bird - Mara Bird  -  Elodee Bird - Snowflake Bird

Ik hoop in het weekend wat blogrondjes te kunnen doen,
ik ben de laatste tijd zo moe dat het er gewoonweg niet van komt,
als ik in de zetel ga zitten val ik bijna gelijk in slaap.

Dankjewel voor het langskomen,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Wat een mooi kaartjes heb je genaakt Nancy!
Margreet zei…
Wat heb je mooie kaartjes met die leuke boom gemaakt, Nancy. Ook de outline stansen van de vogels komen prachtig uit op de achtergrondjes.
Misschien moet je even toegeven aan die moeheid. Jullie hebben de laatste tijd genoeg meegemaakt, toch. Moet allemaal een plekje krijgen.
Sterkte!
xxx Margreet
Hele gave kaartjes zijn het geworden Nancy! Groetjes Linda
Irene zei…
Op het nippertje doe je mee met leuke liftkaartjes maar die met de prachtige vogeltjes en in jouw ogen té grote splash (dan heb je die van mij duidelijk nog niét gezien hihi) vind ik eerlijk gezegd nóg mooier! Rustig aan Nancy, lief zijn voor jezelf!
XxIrene
Caroline zei…
Ik vind ze allemaal erg gaaf! Knap gemaakt.
Groetjes Caroline
Nicolette zei…
Zo mooi gemaakt Nancy. Ze zijn allemaal even mooi.
Groetjes Nicolette
Ellen zei…
Hoi Nancy, je kaartjes zijn prachtig hoor...ik ben er weg van hoe de splashjes gelukt zijn...top!
De vogelkaartjes mogen er ook zijn...zo mooi!
Even pas op de plaats meis, pas op jezelf!
Groetjes Ellen
Eri zei…
Wow, je kaarten zijn geweldig leuk!
Groetjes, Eri
Tina Z. zei…
Wow, so beatiful, I totally love them.
Crafty hugs xx
Gina zei…
Maar liefst ACHT mooie kaartjes ! Heel leuk gedaan Nancy! Hopelijk voel je je snel weer wat beter! Groetjes, Gina
Josje zei…
Ze zijn allemaal erg leuk geworden
Margo zei…
Wat een superleuke reeksen heb je gemaakt.
Ik herken het, ik ben na het werken ook zo ontzettend moe. Het mag al terug lente worden ;)
Groetjes
Margo
Marfien zei…
Van mij mag de laatste reeks ook meedoen hoor, vind de grote vlekken wel mooi bij de vogeltjes passen. Ze zijn trouwens allemaal GAAF!
Freubelmina zei…
Erg mooi gelift Nancy, erg creatief.
Lieve groetjes xx
Rina zei…
Wat is deze opdracht door jou weer mooi uitgevoerd, prachtig.
Groetjes Rina
GerJanne zei…
Het zijn werkelijk prachtige kaartjes! EN wat veel. Ze zijn stuk voor stuk super.
En ik hoop dat je niet ziek wordt...als je zo moe bent. Kalm aan maar.
Cornelie zei…
Jij was lekker bezig zo te zien. Een complete serie heb je gemaakt. Leuk gedaan, en tof dat je tijd had om mee te doen met de Liftchallenge!
Daphne zei…
Ze zijn stuk voor stuk prachtig.
Beide series.

Moe zijn in deze tijd van het jaar is niet zo gek, helemaal niet als je terug kijkt naar wat jij voor je kiezen hebt gehad de laatse tijd.
Lekker aan toegeven, bijkomen, bij slapen en rust nemen.
Het komt vanzelf weer.
Fijn weekend.
Marjan zei…
Wat leuk dat je er zoveel maakte, je voorraad is nu lekker aangevuld!! Ze zijn prachtig geworden, mooie splashes! Dank je wel voor het meedoen, Nancy!
Enny zei…
Wauw, prachtige kaarten Nancy, super mooi gedaan ! Ja, ik kan begrijpen dat je moe bent, je hebt ook al zoveel meegemaakt de laatste tijd.... probeer in het weekend maar wat uit te rusten. Groetjes, Enny

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils