An-Na Swap 3 - Opdracht 3

Vandaag zijn we de achtste,
dus is er weer swappost, hier en bij Angélique

De laatste opdracht met ons herfstpakketje...
normaal gezien een 'anything goes', nu ook,
maar ... met een extraatje erbij:
alles mag, als het maar CAS is
 niet de makkelijkste...  Maar we mogen onszelf ook eens uitdagen hé.



Ik had mijn kaartje al in augustus gemaakt,
tijdens mijn vakantie in Zuid-Holland 
(lijkt ondertussen een eeuwigheid geleden).
De Happy-stans met stempels erbij is eigenlijk ideaal voor een CAS-kaartje.
Een smal streepje DP zorgt voor toch wat kleur.
Eerst had ik de 'dots' er niet op gedaan.
Ik vond het kaartje wat kaal, maar ja, CAS...
Nadat ik het op de foto gezet had bleef ik maar twijfelen...
Nu met de dots erop geplakt vind ik het best prima.

Benieuwd wat Angélique gemaakt heeft,
CAS is gewoonlijk ook niet echt haar stijl...
Ga je straks ook even bij haar kijken? 

Ondertussen kreeg ik al een prachtig swappakketje van Angélique voor de komende maanden,
met toffe opdrachten.
Het resultaat zie je op 8 december, 8 januari, enz..

Leuk dat je weer langskwam!
Dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier.

Crealieve groetjes
Nancy


Reacties

Eri zei…
Een leuke CAS kaart, met de dots erbij is het helemaal af!
Groetjes, Eri
Hetty P. zei…
Leuke kaart heb je gemaakt.
Mooie tekststans heb je gebruikt en met de extra kleur van het randje en de dots geef je de kaart wel even iets extra's.
Fijne dag,
Hetty
Gaaf kaartje heb je gemaakt! Leuk ook met dat randje design papier & die happy stans.
karin zei…
Mooi kaartje Nancy.
Groetjes,
Karin
GerJanneke zei…
Wat een schitterende stans is dat, die happy! En inderdaad geschikt voor een CAS kaart.
Mooi gedaan. Ik ga zo bij Angelique kijken....
Diny zei…
het is een hel leuk CAS kaartje geworden Nancy.
Ik maak ze graag....hou niet zo van ''volle''kaartjes!
Groetjes Diny
Valerija zei…
A lovely piece. Love your card.
Valerija xx
Marfien zei…
een CAS kaartje met restjes, heel slim bedacht, de dotjes maken de swing
karien zei…
Leuk kaartje!
Groetjes Karien
Freubelmina zei…
Een vrolijke CAS kaart maakte je Nancy, ik vind hem geslaagd.
Lieve groetjes xx
Die paar dotjes mogen er best bij hoor, het blíjft een CAS kaart zo, mooi hoor!
Zeker leuk om ook jezelf uit te dagen Nancy maar je bent geslaagd hoor. Een fleurige CAS-kaart en die dots maken hem helemaal áf.
Lieve groetjes Miranda
Gina zei…
Heel mooie CAS-kaart ! Leuk met de grote "Happy" er op! Groetjes, Gina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils