Gastdesigner bij LeAnns World 101

 Een tijdje geleden won ik met een kaartje een digi bij LeAnns World 101. 
Ik mocht een digi uitkiezen en zag er al snel eentje dat me enorm aansprak,
bookworm.

Ik was als kind al een grote lezer
en mijn grote droom was toen ook om later in een bieb of boekenwinkel te werken. 
 Dat is me niet gelukt, maar ik lees gelukkig nog altijd graag...


Gebruikte materialen:
Digi Bookworm: LeAnns World 101
ingekleurd met Twinmarkers
DP Industrial 2.0: Studio Light PPIN74
Teksten: Carlijn Design
Enamel Dots: Panduro

Alle informatie over de challenges bij LeAnns World vind je hier.

Leuk dat je langskwam,
dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!

Crealieve Groetjes
Nancy

Reacties

Marfien zei…
Tof kaartje met de "foto" van jezelf, je was daarom ook al weg van die leuke stans op de achtergrond zeker? Mooi achtergrondpapier heb je gebruikt
Caroline zei…
Leuke digi en dromen moet je gewoon houden! En lezen doe ik ook heel graag, lekker erbij fantaseren. En dan wel een gewoon boek om vast te houden, heerlijk!
Groetjes Caroline
Rimmie zei…
Mooi gemaakt Nancy! Echt een kaartje voor een boekenwurm.

Groetjes

Rimmie
Leuke kaart met al die boeken ,heb je wel een tijdje werk aan. Lezen doe ik niet zo veel ,maar vroeger las ik wel veel .Gun me er lijkt wel geen tijd voor.
Groetjes Marjan.
Margreet zei…
Ik lees ook ontzettend graag (van kleinsafaan) en vind je keuze van de digi dan ook heel leuk. De tekst eromheen is leuk gedaan. Die stans van de boekenkast ken ik niet, maar is heel tof.
xxx Margreet
wat een mooi kaartje met de superleuke digi hij geweldig
groetjes ellen
Eri zei…
Een heel toffe kaart met de leuke digi en stans!
Groetjes, Eri
Jantine zei…
Wat een gave digi, en zo herkenbaar Nancy! Ik ben ook nog altijd een boekenwurm, heerlijk. Die stans van die boekenkast is ook gaaf, waar is die van?
Mooie kaart!
Groetjes
Jantine
Nicolette zei…
Wat een gaaf kaartje. Ik lees ook graag, maar kom er soms niet toe.
Groetjes Nicolette
Gina zei…
Superleuk met dit boekenrek en deze mooi ingekleurde digi ! Groetjes, Gina
Wat een super gaaf kaartje heb je gemaakt met deze leuke digi. En wat is die stans van de boekenkast ook leuk erbij!!

Liefs, Merit en Annemarie

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils