An-Na Swap 2 opdracht 2

De achtste van de maand,
vandaag zijn Angélique en ik er weer met onze swap.



Ik kreeg van Angélique een superleuk maritiem pakketje toegestuurd :



mijn eerste kaart  vind je hier.
De opdracht voor vandaag was :
maak een maritieme kaart met de stempels.

Ik had een ideetje, ik wou een achtergrond maken met waterverf,
en daarop stempelen

maar ik had ook nog een kaartje te maken voor een collega 
die gisteren haar laatste werkdag had bij ons.  Na 44 jaar dienst gaat ze met swt.
Op dinsdag aten we altijd samen op het werk,
momenteel de enige dag dat we beiden in Oostende zijn,

het zal helemaal anders zijn zonder haar,
we kennen mekaar ondertussen 32 jaar.

Maar we houden zeker contact en ik hoop dat ze geniet van haar extra vrije tijd.  

Het kaartje kon best maritiem, 
we wonen en werken aan de Vlaamse Kust...
Omdat ik er nogal wat op wou,
dus toch een wat andere kaart ...


Mijn kaartje nu, want daar komen jullie natuurlijk naar kijken:


7 juli 2020,
laatste werkdag,
boodschap in een fles...


Boodschap uitgerold..., oud stansje,
teruggevonden in een magneetmap die onder andere zaken lag...,
paste hier perfect...






Ik vond het doorkijkje met die verrekijker wel leuk...

Gebruikte materialen:
Maritieme stempels: Craft Sensations
Distress Oxides: Antique Linen, Tea Dye, Speckled Egg, Broken China, Candied Apple
Soft Suede: Stampin' Up

Verrekijker: Marianne Design
Vuurtoren: Marianne Design
Charming Alfabet: Marianne Design collectables

Filmstrip numbers: ECD Planner Essentials 17
Tekststempel : Marianne Design

Ik ben heel benieuwd wat Angélique gemaakt heeft,
ga je ook bij haar langs?

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!
Dankjewel!

Crealieve groetjes 
Nancy

Reacties

Erg leuk met het doorkijkje. Super mooie kaart!
groetjes, Caroline
Freubelmina zei…
Dit heb je mooi bedacht Nancy en nog mooier uitgewerkt, super.
Lieve groetjes xx
Je@net zei…
Wat super leuk gedaan met het doorkijkje, Nancy. Erg mooie kaart geworden!
Eri zei…
Jou kaart is ook zo leuk geworden, er is zoveel op te zien! Het lijkt wel of de fles met tekst bij jou is aangekomen!
Groetjes, Eri
Marfien zei…
Dat was even puzzelen maar het resultaat mag er zijn, een superleuke kaart
Trudy zei…
Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je aan beide kanten van alles erop hebt gezet!
Groetjes Trudy
Marijke zei…
Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor je collega! En zulke leuke verrassinkjes erbij! Heel leuk gedaan met de fles en de verrekijker! Heb nog even naar je eerste kaart gekeken, deze was ook een heel mooie! Ik vind de strandthema super leuk! Ga zo door zou ik zeggen! Groetjes Marijke.
Sarah zei…
Hey Nancy, bij jou ook al zo'n geniale kaart. Zo tof en orgineel. Echt prachtig!
Xx
Wat heb je dit gaaf gemaakt voor haar 😍
Wat een gaaf kaartje is het geworden! Groetjes Linda
karin zei…
Een mooi kaartje met maritieme details erop Nancy.
Groetjes,
Karin
Angelique zei…
Wauw, wat een supergave kaart heb je gemaakt. Zo leuk de verrekijker met de doorkijk en slim om een groter model te gebruiken want de stempels waren best groot. Volgens mij heb ik de stans van het papier ook, een idee dat ik zeker ga onthouden.
Zo grappig dat je de Bestie-digi al op voorbedachte rade had uitgezocht, de kaart is super geworden en staat hier op de kast.
lieve groetjes Angelique
Een hele gave maritieme kaart Nancy. Leuke stempels en stansen heb je gecombineerd en dat doorkijkje maakt het ook heel bijzonder. Die kaart krijgt vast een mooi plaatsje bij je collega.
Lieve groetjes Miranda
Enny zei…
Oh, wat een prachtige maritieme kaart, daar zal je collega heel blij mee zijn! Tof met die verrekijker ! Groetjes, Enny
GerJanne zei…
Sjee, deze is ook alweer zo leuk! Wat een tof idee zeg! Dat doorkijkje is een heel gaaf detail. Ook die van Angelique is heel leuk met die fles.
Wat zal het anders zijn zonder je collega.. Ik kan er ook al een beetje weemoedig van raken als ik denk dat collega's die ik al tijden ken met pensioen gaan
Gina zei…
Hoe leuk dat je met een maritiem setje mocht werken. Echt iets voor jou! superleuk met die verrekijker! Groetjes, Gina
Diny zei…
Jouw kaartje is ook erg leuk geworden Nancy....heel anders dan bij Angelique waar ik net vandaan kom.
Missie geslaagd zullen we maar zeggen!
Groetjes Diny

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils