80


Onlangs was mijn vader jarig,
dit kaartje belandde in zijn brievenbus...




Op de kaart verwijzingen naar zijn vroegere job, postbode,
 en zijn grote hobby tuinieren, zijn kippen(gaas)
en natuurlijk ook naar zijn hondje Rosie.
Ik heb de digi een beetje bewerkt, want eigenlijk staat er normaal een G van Gus op de trui,
maar ik vond de L van Lionel wat beter passen...

De enveloppe:
(heb ik niet per post verstuurd hoor,
persoonlijk in zijn brievenbus gestopt...)


Gebruikte materialen:
DP Seasons Autumn: Authentique
Basismal: DécoTime
Digi: Gus birthday - Golden Years: Bugaboo Stamps
80: MemoryBox
Postbus: Marianne Design
bewerkt met Coosa-Wax
Hondje: PoppyStamps
Cirkelmallen: CreaLies
Tekststempels: Marianne Design, Noor & Xenos

Hij vond het een leuke kaart,
dat maakt mij dan weer blij natuurlijk...

Wat me ook blij maakt,
ik heb vakantie vanaf vanavond.
Even 2 weken vrij... Zal deugd doen!

Crealieve groetjes
Nancy
Challenges en zo:
Catch the Bug: July AG
The male Room: #  139 - Use diecuts


Reacties

Margreet zei…
Wat een superleuke kaart voor je vader. Gaaf dat je zijn oude beroep en zijn liefhebberijen er op verwerkt hebt. Ook de envelop is tof geworden.
Heerlijk voor je dat je nu 2 weken vakantie hebt. Geniet ervan!
xxx Margreet
Scraptastisch zei…
Wat een toffe kaart voor je vader en persoonlijk aangepast met van alles en nog wat en natuurlijk de L Gefeliciteerd met de 8o jarige paps Nancy! En nu maar lekker relaxen en doen waar je zin in hebt!!!
xx Gerie
Lady Joyful zei…
Lovely card! Thank you for joining us at The Male Room - Charlotte/Lady Joyful, DT
Wies zei…
Hele leuke kaart heb je voor je jarige vader gemaakt. De persoonlijke verwijzingen op de kaart maken hem extra leuk.
Fijne vakantie toegewenst!
Groetjes, Wies
Freubelmina zei…
Gefeliciteerd met je jarige papa Nancy, mooie leeftijd.
Je hebt een prachtige kaart voor hem gemaakt.
Geniet van je vakantie,volgens mij ben je er aan toe.
Lieve groetjes xx
Tina Z. zei…
Wow, what a great card with stunning design for your father. Happy birthday.
Enjoy your holiday.
Crafty hugs xx
karin zei…
Proficiat met de verjaardag van je vader. Heel mooi kaartje met van alles erop.
Groetjes,
Karin
!neke zei…
Wat leuk voor je vader ! Mooie leeftijd !
Groeten Ineke
Marfien zei…
Leuke kaart heb je gemaakt voor je vader, alsnog van harte gefeliciteerd
Ook een leuk idee voor mijn dochter die nu postbode is . . .
Je@net zei…
Nog gefeliciteerd met je vader, Nancy.
En wat een leuke kaart heb je voor hem gemaakt!
Crea Ankie zei…
Heel mooi Nancy
Eri zei…
Je hebt een prachtige en persoonlijke kaart voor je Vader gemaakt Nancy. Leuk met de sunburst achtergrond! Geniet lekker van je vakantie!
Groetjes, Eri
Nelleke zei…
Gefeliciteerd met je vaders verjaardag. Een mooi model kaart en mooi verwerkt in al die stroken. En er een persoonlijk tintje aan gegeven. groet, Nelleke
Helen zei…
Great card and background.

Thanks for sharing it with us at The Male Room Challenge.

Helen x

Don't forget to include our badge in your post if you want to be included in the choice for our winner and honourable mentions.
GerJanne zei…
Wat een geweldigge kaart voor je vader Nancy! ZO leuk dat je de trui voorzien hebt va de L. Ik moet even op zoek nar deze digi, nu je het zegt dat er een G op staat (mijn vader heet Guus).
Leuk dat je er zoveel persoonlijks op hebt gedaan. Altijd leuk!
GerJanne zei…
p.s. Heerlijk 2 weken vakantie. Ik ook bijna en ik krijg er steeds meer zin in!
Monique zei…
Wat een mooie kaart voor je vader.
Geniet van je vakantie!
Lieve groetjes, Monique
Billie A zei…
Awesome card using Gus and love the design. Great card and so glad you shared over at Catch the bug.
Julie Odil zei…
What a great 89th birthday card! Love it! Thanks so much for joining us at Catch the Bug Challenges. Julie, Bugaboo Stamps DT
Andreja zei…
Great male card :-)) I like all die cuts you use.
Thank you so much for playing along with us at The Male Room this week.
Valerija zei…
Wow, cute image and fun card! I love every fabulous detail!
Valerija xx
Christine zei…
Leuk bedacht Nancy, Lionel zal er vast en zeker blij mee zijn geweest! wens hem nog proficiat van mij !

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils